![]() |
Poll, datum meet.
Als het goed is kunnen er meerdere mogelijkheden gekozen worden. Zo niet, dan mag Grimm het nog een keer doen.
DEZE POLL IS MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR: VOGELVRIJ. Kerboga. |
Ik heb op 6, 27 en 28 mei gestemd. Op zich kan ik trouwens ook op 7 mei, maar ik heb liever een zaterdag en liever na 16 mei. Ik heb op zondagochtend tennisles, dus niet te vroeg die meeting laten beginnen dan.
|
Ik heb serieuze plannen om me toch weer in jullie gezelschap te mengen, maar alle data komen me nu (nog) uit, dus ik hou mijn stem even reserve. ;)
|
Ik ga voor 28 mei. :)
|
Ik ook. :)
|
Gaan we nou naar Eindhoven of Utrecht?
|
Citaat:
|
Trouwens, ik moet eerst ff zien of mijn financiële toestand tegen die tijd bestand is tegen een treinreis. Maar goed, wie dan leeft, dan zorgt. Enzo.
|
Citaat:
|
Ik ga voor niet:D. Maar wel handig hoor, data zonder dagsvermelding (y)
|
Ik ga voor niet:D. Maar wel handig hoor, data zonder dagsvermelding (y)
|
Citaat:
@I C U: omdat jij het bent, wil ik je nog wel sponseren. Mijn financiële situatie is alleen ook niet echt best, maar toch:| |
Citaat:
|
Woe, fout Vogelvrij, niet iedereen weet dat het weekend is :nono: .
En die dubbele post is fout van fc, die heeft zn werk niet gedaan. |
Citaat:
Vind het allemaal heel lief en schattig enzo, maar dan voel ik me weer zo'n schooier, zit ik niet op te wachten :p We zien wel! *knuv geeft* |
Ten eerste even mijn lofbetuiging naar Kerboga voor het maken van deze geweldige poll. Ook een beetje naar Vogelvrij voor het mede mogelijk maken. De enige datum die ik kan is 7 mei. Snik.
|
Citaat:
Vogelvrij heeft meer gedaan, eigenlijk. :) |
Citaat:
En I C U: mja, snap ik wel. Ik hoop gewoon dat geld niet de reden is waardoor we elkaar niet zouden kunnen meeten! |
Achja, geld... :P Het is gewoon in een weekend en dat is niet handig :( Utrecht was dan nog wel ok geweest, maar ik vind persoonlijk Eindhoven te duur worden. C'est ça.
|
Citaat:
@ Vogelvrij: Er komen sowieso meer gelegenheden, daar ben ik zeker van! :D Maar ach, we zien 't wel, misschien heb ik nog een meevallertje :p |
Ik kan misschien zeven- en achtentwintig mei ook niet, dus ik wacht even met stemmen. :o
|
Ik schijn op 6 mei een theatervoorstelling te hebben, 7 mei wordt daardoor ook lastig.
Ik heb 27 mei gestemd. |
Bij te duur gewoon fietsen!
:D |
ps. wanneer sluit de poll?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga stemmen op 7, 27 en 28 mei.
@ Krummeltje: Als ik mag moet je wel komen, ik heb een oppas nodig. ;) |
Eindhoven is stom, ik zie tegen die tijd wel of ik kan.
|
Citaat:
Ik ga wel mijn best doen, mensen. Zal ik voor de vorm dan ook maar stemmen? |
Citaat:
Ik kom, koste wat kost. |
Ik kom tot de conclusie dat mijn vader me net zo ongeveer toestemming gegeven heeft. :eek: :)
Maar dan moet het wel de 28e worden, anders kan ik niet eens...:bloos: |
Citaat:
|
Stuur me een pm, als jullie een beslissende stem nodig hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
offtopic: Eindhoven roeleert!!! :D
ontopic: ehm sluiting over 2 weken, dus in de week voor het eerste weekend, is het niet slimmer dat iets sneller te doen? Kan er nog wat geregeld worden. |
Precies, en 2 weken nadenken is ook wel erg lang. :)
|
Ik heb op de 27e gestemd. Rond 6 en 7 mei hoop ik niet te kunnen, de 28e is een dag voor een examen en dat heb ik liever niet. :)
|
10 minuten in je agenda kijken. Meer tijd niet nodig :p
|
Lol, niet dat het ernaar uitziet dat mijn datum het gaat worden helaas.
|
Ik moet nog even aan mijn papa navragen of ik toevallig 27/28 mei in Luxemburg zit, anders kan ik dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |