![]() |
speeksel bij masturbatie
Hey allemaal, ik wilde graag van jullie weten of je speeksel gebruikt bij het masturberen, als je masturbeert. Ikzelf wel want ik heb zelf een heel erg droge eikel, waardoor ik dus het wel moet gebruiken omdat ik anders erge pijn krijg bij mn eikel :s
groetjes. Caspotje |
ik heb nog nooit speeksel op mijn eikel gesmeerd om heel eerlijk te zijn :confused: maar ik gebruik ook nooit eikels.
|
toen ik zo oud was als caspotje had ik niet eens een eikel
|
Omgz teh mental pictures. Make it stop
|
Nee dat doe ik niet. :)
Maar als meisje ligt dat waarschijnlijk net weer anders :p |
Citaat:
|
En waarom wil je dat graag weten dan, caspotje?
Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje vreemd dat je op een geel scholierenforum naar de masturbatiegewoontes van anderen gaat vragen! |
Citaat:
Masturbatie hoort daar ook gewoon bij. OT: nee, maar ja, ik heb dan ook geen eikel en ik masturbeer niet :) |
ik wilde graag de ervaring van andere weten, de reden ook waarvoor dit forum is nietwaar? en ik wilde dus weten of ik apart ben.
|
Citaat:
als je een droge dop hebt is et een prima oplossiing |
Citaat:
PS: wat is er mis met geel? Had het forum rood geweest mocht hij het dan wel? |
Citaat:
|
Ontopic:
is normaal. |
Jezus wat een gebrek aan gevoel voor humor hier.
|
ik wil eigenlijk graag wat ontopic reacties hore, en liever niet dat ge haha, want ik zit echt werkelijk al jaren met dit probleem dat ik een droge eikel heb en misschien weet iemand hoe je dat kan verhelpen?
|
Babyolie de gekste!
owja: haha. * |
Niks mis mee. Baby olie, massage olie, zwitsal, of spuug. Werkt allemaal.
|
Citaat:
OT: nee. Verder snap ik ook niet echt waarom je het als zo'n groot probleem ziet. Wat is er zo erg aan je eikel nat te moeten maken? |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Nooit een probleem gevonden. Ik vind vocht juist hinderlijk. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
kitten 85 zij 14 :eek: , mar ik masturbeer ook al vanaf mn 9e dus dan zit je daar soms al jare mee, met dit.
|
dat komt omdat de meeste denken bij de quote:"Al jaren" dat het meer als 10 jaar is, Caspotje ;)
|
Citaat:
|
:d
|
nouw juice, dat ben ik niet echt van plan:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eh.....nee.
|
Citaat:
|
Ik vind dat ik een klijn deel van mijn leven toch nog wel privé mag houden:p
|
Citaat:
Spelfouten de gekste :o |
srry voor de spelfouten, mijn nederlands is bagger, en ach ik heb weekend:p
|
Caspotje is een UC haha.
|
srry, mar wat is een UC?
|
Citaat:
Offtopic: Niet om het een of het ander, maar als ik jouw nickname zie moet ik automatisch aan een condoom denken... :D |
Citaat:
Verder, voor de TS: http://youtube.com/watch?v=1CDXQZp2s...rch=masturbate |
genoeg zo dacht ik :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |