![]() |
K-Swiss Sneakerdragers gezocht!!
Hoi mede K-swiss fans!
Ik doe voor school een onderzoekje over de doelgroep van K-Swiss. En ik zou het heel leuk vinden als jullie mijn online enquete/interview willen invullen. Het duurt maar een minuutje of twee! http://www.zoomerang.com/survey.zgi?p=WEB2258F2F9PA9 Bedankt voor je tijd! :-D |
Citaat:
|
Volgens mij ben jij zo'n gozer die kleurcombinaties maakt op zijn schoenen: I'M SINGLE
|
Bestaan die uberhaupt?
|
ik heb mee gedaan
maar ik heb niet eens k-swiss :D |
Ik zag laatst een jongen met van die schoenen. heel zielige jongen.
|
Wat is er nou opeens met K-Swiss? :confused:
Zijn die nu in Nederland populair ofzo? |
Ze stonden mij niet. :(
|
Ze zijn inderdaad populair. Daarom vind ik het ook interessant om te bekijken wie ze eigenlijk draagt. In bepaalde groepen is de schoen echt populair, en sommige moeten er niks van hebben.
Van schoenenwinkels heb ik vernomen dat het echt goed verkoopt! Nu nog maar de vraag wie het koopt en waarom :rolleyes: Als je ze niet draagt mag je de enquete ook wel invullen hoor. Ik ben wel benieuwd wat iedereen er van vind. :p |
Citaat:
|
Bij K-Swiss moet ik altijd aan negers denken.
|
ja of aan meisjes uit de randstad die vier hamburgers vragen voor een pijpbeurt. die gaan zeker mee met de inflatie ofzo.
|
|
Ik vind die met die blauwe strepen wel kek.
|
mijn vader had tien jaar geleden kswiss gympies en toen ging hij bamboe plat stampen in de tuin, ging het dwars door de zolen heen!!!!!! :eek: :nono: (n). wij boycotten kswiss ;)
|
Citaat:
|
Etnies zijn veel cooler :cool:
|
met dt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |