![]() |
I'm down
kging naar een fuif gisteren, en daar was een meisje waarop ik al 2jaar razend gek ben, zie'k da meiske daar staan dansen met een of andere loser, aargh, i hate him!!!!!
Nu ben k redelijk depri |
Tja. Ga dingen doen waar je vrolijk van wordt. Vertel haar dat je verliefd op dr bent. Ga met je vrienden dingen doen. Maar doe iets!
|
Hey...
Wilde je laten weten dat je niet de enigste bent die zoiets meemaakt; ikzelf ook, soms denk ik er nu nog aan... :( Maar ik beloof je: het komt goed of je moet je 'move' maken of fantaseer over haar, denk veel aan haar( niet dat het iets omschiet maar maakt je wel happy...) en op een gegeven moment gaat het over; minder denkend eraan, uitgaan en naar andere lekkere wezens op deze aardkloot kijken :D <= dat laaste hielp bij mij heel erg, hoewel dat proces wel lang duurt.. kus Loes |
tja, ik was ook zot van een jongen, maar die voelde niets meer voor mij.. wel kwam hij met al z'n liefdesproblemen aanzetten.. dacht ie dat niemand hem graag zag.. jaja, leuk hoor, ik zat daar maar verliefd op hem te wezen.. en ie wist 't nochtans ('t werd zelfs bijna iets, maar op de een of ander manier is't nie doorgegaan :confused: )
Wat deed ik dan? Luisteren naar z'n problemen en z'n nieuwe liefdes. Die andere meisjes verwensen en toch gelukkig voor hem zijn. Zielig wezen. Leven heroppakken en andere mensen opzoeken. En ja.. dan leer je een veel juistere persoon kennen en dan voel je je oo zo gelukkig! :) |
mjah, bekende verhaaltje, ben ik ook eens de dupe van zoiets geweest... ik lekker verliefd op een meisje, zij een nieuwe vriend:s
|
das gewoon standaard
voor jongens: alle leuke meisjes hebbe zon LOSSAAA als vriend voor meisjes: alle leuke jongens hebbe in jouw ogen zon slet / hoer / of trut als vriendin.. zo blijft het nou eenmaal.. dusse.. zoek een slet hoer of trut :confused: het is heel klote voor je.. maar mischien is het haar vertellen wel de beste oplossing ? |
als ik een leuke jongen zie en ik ontdekt dat ie een vriendin heeft dan hou ik in elk geval me poten thuis en ik denk niet van ohw wat een trut slet of hoer is dat maar wat een bofkont maaar daar gaat nu niet om he.?
|
ja'k ga nu ook nie denken da ze een slet,... is, ik vind haar nog steeds lief en blablabla alleen die jong moest maar eens per ongeluk onder de trein vallen! :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |