![]() |
penis of ballen?
ik vraag me af wat jongens lekkerder vinden, gepijpt worden of aan hun ballen gelikt worden?
|
Mijn vriend vind gepijpt worden lekkerder, ik denk iedereen wel. Aan de ballen likken is meer voorspel of er tussendoor. Maar zorgt bij mijn vriend niet voor een orgasme!
|
Ligt aan de man! Die van mij gaat voor de penis :).
(JA, dat is het goede antwoord! U gaat door voor de penis! :o) |
Ik denk dat voor iedere man wel de lul de voorkeur heeft. Ballen zijn leuk voor de afwisseling maar zo gevoelig zijn ze niet. Ten minste, als het seks betreft.
|
Waarom zou je moeten kiezen?
|
Combinatie van beide misschien?
Naar mijn idee is enkel likken aan de ballen zoiets als hij likkend aan mijn elleboog ofzo. :| |
Citaat:
Maar kiezen is inderdaad belachelijk. Gewoon allebei doen. |
Gewoon afwisselen (y)
|
Gepijpt worden vind ik zeker lekkerder. Ballen voelt wel leuk, maar daar kom ik echt niet van klaar. Het is misschien meer een combinatie van beiden dat het leuk maakt.
Ballen(of eigenlijk gewoon alles behalve echt pijpen) kan je ook doen om 'm gek te maken, en dan daarna gaan pijpen, dan ontplof ik helemaal :D |
doe maar pijpen
|
Citaat:
|
gepijpt worden :o
|
Allebei, met als bijvoegsel dat veel vrouwen wel wat meer aandacht voor de ballen mogen hebben!
|
Pijpen is gewoon lekkerder, maar de ballen moeten ckerz niet vergeten worden!
|
Ik ben nou eenmaal een ongevoelige klootzak, dat gekloot aan m'n ballen doet me bar weinig.
Jezus als dit expres was geweest was het wel een heel slechte grap geweest ;( |
ach, bij mij kriebelt het wel (erg) lekker, maar meer dan dat doet het ook niet echt nee.. perineum is dan weer 'n stuk gevoeliger..
|
Gelik aan mn ballen doet me erg weinig eigenlijk. Overbodige luxe.
|
Voor het eerst dat ik het met Jan Mulder eens ben: laat die ballen maar zitten. Gewoon de hand en de mond uit les 1, de rest verzinnen we er wel bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
= HvJ, spreek je wel weer op msn. Liefs, |
dames zie het gewoon zo. De penis is de hoofdmaaltijd en de ballen zijn de toetje. De hoofdmaaltijd moet je eten het toetje hoeft niet altijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar niet zo dat je er klaar van komt |
mijn vriend vindt beide leuk, maar ik denk (weet ik eigenlijk wel zeker) dat pijpen de voorkeur heeft.
|
Pijpen is voorkeur, ballen is gewoon leuk voor afwisseling (mijn vriend dan), hij vindt het ook wel lekker als ik hem pijp en dan zachtjes zijn ballen kneed ... of met je vinger zo net nog op je balzak strelen vlak voor je kont zeg maar ...
|
Als ik opgewonden ben dan zijn me ballen erg gevoelig dus je hoeft ze van mij niet in je mond te nemen egwoon lekker aan die stok slurpen
|
Citaat:
dat is overigens alleen wat eten betreft ahahahaha lolzzz. |
Citaat:
|
Beginnen bij de ballen, beetje opbouwen dus. En dan, als hij echt opgewonden is, langzaam richting penis gaan.
|
balle is wel nice man maar gepijpt worden ook dusja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook een man zijn. :(
|
Citaat:
Maar het is inderdaad beter dan het alternatief, lijkt me. |
Citaat:
|
Citaat:
wie niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend vind het fijn als ik hem pijp,, want dan komt hij klaar en word hij stijf,
Maar de ballen doen hem niets,, dus ik denk datt het tog maar pijpen word,, Zelf vind ik ((meisje)) pijpen ook lekkerder,, ;) |
Alsof je überhaupt moet kiezen.
|
Citaat:
ga eens naar de kapper.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wordt hij pas stijf als hij gepijpt wordt en klaar is gekomen? :| |
Citaat:
|
Nou ik heb liever dat er aan mijn duitse helm word gezogen hoor (y)
|
Citaat:
goeie smaak die vriend van jou |
het liefst mijn hele zak in dr mond..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |