![]() |
FTP via MSdos
Kijk, je kan dus ftp'en via MsDos. Dat is veel leuker, want dan kan je veel meer, ook bij mensen die geen ftp hebben of pporten vrijgeven, kan je dan dus wel!
Nu zou ik graag wat tips willen hebben over de de gebruikersnaam en wachtwoorden, zijn die uberhaupt te kraken met proggies via dos?? of zit je dan sowieso vast aan een win achtig proggie??? |
Citaat:
|
username: anonymous
password: wat je zelf leuk vind -Desecrator |
Citaat:
Dat mag je dan toch eens uitleggen. Als er geen ftpd draait, of poort 21 is geblocked gaat het je ook met DOS niet lukken. Maar je mag natuurlijk het tegendeel bewijzen door op mijn server in te loggen. -Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
En wat denk je dan precies te kunnen doen met FTP op een willekeurige open poort ? -Desecrator |
Citaat:
ik kan dat niet (wel eens mee bezig geweest; kwam met behulp van proggies binnen) maar hackers kunnen dan veel |
hahaha..
whahahahah whahahahahahaha WHAHAHAJAHAHAHAHAHHAHAHAAAA *komt niet meer bij van het lachen* |
Citaat:
nog meer lachuh.. whahahahahahhahahahahaaaaa |
Citaat:
-Desecrator |
Citaat:
ik zeg: hacken en dan: ik kan dat niet (en dan tussen haakjes dat ik wel wat met een proggie kan) ik zeg niet dat met een proggie werken hacken is.... mensen die wel kunnen hacken, daar heb ik respect voor... en wil ik niet degraderen tot scripting kiddies |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |