![]() |
Haarig of kaal
Question:
Wat vinden de vrouwen/meiden onder ons beter/lekkerder dat een jongen kaal is of gewoon met haar???:confused: :DDeSSie :D |
Ja, dat wil ik ook wel eens weten.
|
ik ook :)
|
Nu nog w8 tot een vrouw antwoord he he wij w8 in spanning ;)
|
jah idd :D :D :D :D :D :D :D
|
Citaat:
|
en maar wachten, en wachten, en wachten :rolleyes: :p
|
We w8 wel lang he ;) :D :confused:
|
Zal ik dan maar even reageren? ;)
Mij maakt het echt niet zoveel uit. Kaal vind ik niet zo mooi, staat zo onmannelijk :D Maar bijknippen mag best, niet dat het een jungle is daar beneden. Beetje bijhouden dus, maar niet afscheren |
Haha nou vooruit :D ik vind het eigenlijk wel fijn als het een beetje verzorgd is.
|
Ja, zoals *Fallen_Tear*zei: Niet te veel haar, maar ook niet kaal.
|
Daar ben ik t helemaal mee eens :D
|
jup
|
ik vind dat mannen zich beneden hun hoofd echt nergens moeten scheren.....
Dat vinnik echt onzin en ik vind het gewoon een niet-mannelijk idee. |
JEEJ al antwoorden mooi mooi mooi
|
te harig is niet leuk (bon jovi= gewoon eng) maar een beetje haar op de armen enzo is leuk. kan je lekker kriebelen. :D
|
En een hartje, driehoekje of wat erin knippen :D
|
Kaal of Kammen dus :D
|
Toch fijn dat er na lang en veel zeuren eindelijk antwoorden gekomen zijn. :)
|
Citaat:
|
niet kaal maar ook geen oerwoud, oksels graag wel scheren of op zn minst erg kort.
|
liefst alles(behalve hoofdhaar dan gnigi)maar jah daar beginnen ze toch neit aan... :(
|
Ik hoef dus nie bang te zijn om afgewezen te worden voor te veel haar :D
|
Het maakt mij helemaal niet uit! Wat hij het prettigst vind.
|
ik ben dol op zoveel mogelijk haar
alleen bovenop zijn hoofd moet kort en zijn baard het liefst eraf, maar dat komt omdat ik anders constant met een schrale kin rondloop :D |
:geil: :o
|
op welke plaats? :D
|
Een hele grote grin-smilie *oeh heet!*
|
beetje bijknippen is altijd wel leuk..
ach en kaal hoeft nou ook niet PERSE maar als ze het maar een beetje bijhouden ben ik tevree :) |
Maakt me niet veel uit, maar bijgeknipt of kaal is altijd lekkerder dan zo'n oerwoud natuurlijk! :p Oksels scheren voor een man vind ik fout.
|
sinds ik t een keer helemaal glad heb gescheerd groeit t bij mij niet echt weelderig meer zullen we maar zeggen dus t is kort.
|
Citaat:
|
voor mij maakt het niet veel uit alhoewel ik toch graag wat haren op da koppeke zie staan ik vind kaal zo raar ik kan daar nie aan doen he
dikke kus angelke |
hmm geen vormpjes? Ik wilde net gaan experimenteren... :( en op het forum zetten :D
|
Euh... oksel graag geen oerwoud mara ook niet helemaal kaalgescheerd en beneden? mwoh... kben wel benieuwd hoe dat kaal zou zijn :D Kheb wel liever dat hij het beetje bijhoudt, dat het niet echt oerwoud is maar verder njah.. niet echt dat ik liever heb dta het zo en zo is ofzow :p
|
Citaat:
Jaaaaaaaa :o :D ;) |
Hoe groter het oerwoud, hoe beter!!!! Echt hoor, ik vind veel haar hartstikke mooi en zelfs sexy. Gewoon lekker overal laten zitten, is mooi!!!!
Ik vind het echt niet mannelijk als jongens zich scheren/bijknippen, mannen hóren behaard te zijn... (dan zie je dat ze toch nog dichter bij de dieren staan dan wij vrouwen... :p ) |
op het hoofd graag laten staan
baardje mag wel stoppels na een dag of 2 maar dan wil ik wel graag dattie weer effe met het mes tekeer gaat borsthaartjes vind ik oke, gewoon wat in het midden en rond de tepels ofzo maar niet een hele borstkas vol dat overal waar je ligt je op een deken van haar ligt.. zo'n lijntje naar beneden op de buik is cool beneden gewoon laten staan joh... en armen en benen maakt ook nie zo uit, alleen te veel is natuurlijk niet echt leuk...ik ken jongens met echt lange slierten haar op hun benen...vind ik toch minder maar op zich maakt het me nie zo veel uit. alleen rughaar lijkt me nou niks...nie zo fijn om tegenaan te liggen. |
heb je dus geen reet aan eigelijk dit topic he. De een wil t zus, de ander zo :)
[size=0.0002]vrouwen[/size] :rolleyes: :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja oksels: tis wel prettig als dat ook een beetje bijgehouden wordt :)
|
Citaat:
|
*pakt [size=0.2]met tegenzin[/size] schaar* :D
|
hai hai allemaal,
we weten nu denk ik wel ongeveer of et harig of kaal moet zijn bij de mannen!!!! :) maar wat vinden jullie mooier bij de vrouwen dan kaal niet kaal streepjuh??? -XxXxX- :rolleyes: :confused: |
bij een vrouw vind ik een dun streepje of kaal het mooist
|
1 ding; Ik scheer niet, alleen mijn baard en mijn hoofdhaar kort.
|
bijknippen is (y)
|
Citaat:
Vampiria, of Lindansje, of danique2 Sorry dames :p |
Haar of geen haar??? Wat denk je nou wel niet mannetje zou jij met je tong door een vacht van een hond heen gaan worstele? nee dat dacht ik ook niet vriend! Beetje haar is okay maar een bos lijkt me nogal wat onchill anders raak ik de weg kwijt en ik heb geen broodkruimels bij me :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |