![]() |
Gesloten topics quoten
Als een topic gesloten is, kan je geen posts meer quoten, terwijl ik dat vaak wel wil. Mss is het handig een gesloten topic qoutebaar te laten.
|
Is niet mogelijk zonder het te sluiten. Kun je quoten, dan kun je automatisch ook reageren.
Maar tekst kopiëren...? |
Wat een "omg-daar-had-ik-nog-nooit-aan-gedacht-reactie" :nono:.
Nu is het niet mogelijk nee, maar zo'n programmatje kan best gemaakt worden. |
Citaat:
Ik snap best dat het lastig is, vind het soms zelf ook lastig, maar zo belangrijk vind ik t zelf niet echt. |
Maar als jij dat kunt ontwikkelen, ga gerust je gang. :)
|
Citaat:
Hey, dit is een forum waar je mag vragen om verbeteringen, niet één waar je "of je doet het zelf, of je houdt je bek" :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan het proberen, maar dan moet ik eerst alles doornemen, en java klere (of wat dan ook :p) maar in principe heb ik programmertaal snel onder de knie :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol wat een reacties als koen nou zo reageerde maar nee een psychologie student en een aankomend fisiotherapeut :rolleyes:
|
Citaat:
http://members.chello.nl/f.jkvanrijt/eitje.JPG De belangrijkste vraag is niet technisch: waarom zou je een gesloten topic willen quoten? Hij wordt toch niet voor niets gesloten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een slot is er vaak ook om geflame te beëindigen, dus dat lijkt me niet zo goed.
Wat me wél nuttig lijkt is dat als je de 501e post maakt in een topic, dat er dan automatisch een deel 2 wordt gemaakt oid. En dat die dan ook zo gekoppeld zijn dat quoten in deel 1 betekent dat de post terechtkomt in deel 2. Maar ook dat zie ik nog niet gebeuren :o |
Citaat:
|
Je kan toch ook gewoon de tekst uit het topic kopiëren en die in een quote tag zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom kopieer je zn tekst niet gewoon? :nono: at Noors' Tafel, je mag toch toch wel gewoon iets kunnen qouten uit een topic, ook al is daar geflamed. Als het om flamen gaat, dat gaat echt veel makkelijker zonder quotes, dat kan gewoon rechtstreeks. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik denk dat dit in de volgende versie gaat komen oid... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De mens wordt steeds luier......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat toch niet gebeuren voor er nieuwe forumsoftware is. Maar ik erger me er ook aan, wel de moeite waard om eens naar te kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:o :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mn (sic!) wacht liever even op nieuwe forumsoftware, daar alle hacks anders dubbel geïmplementeerd worden, lekker zonde van de tijd/moeite. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerstvolgende forumbaas of beheerder die het nog waagt om "nieuwe software" te zeggen mag mee naar buiten.
|
Nieuwe software. :)
Ik ben medewerker, geldt dat dan ook?:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |