![]() |
Nickchange
Moeten eerder kunnen dan na een halfjaar (n)
|
Je mag het bediscussiëren, maar ik denk dat je dikke pech gaat hebben. :)
|
Nee hoor, waarom. Dan denk je maar beter na over je nickname of je maakt een nieuwe account aan. En UC's zijn voor sukkels en spammerds (n) .
|
Denk het ook :( , ik wist niet dat het moeite kostte een nickchange :|
|
Normaal heb ik geen uc's maar was nodig voor iets belangrijks, eigenlijk heb ik hem daarna niet meer nodig voor het eind van deze maand :o :D , maar ik wilde gewoon zien hoe die nickchange staat
|
Ik vind het ook wel apart dat het niet kan zoals op MSN, en zou niet weten wat andere forumers daar voor last van zou hebben? Dan weten ze niet wie het is? Nou en, je moet niet verschillend reageren op verschillende personen.. dat zou juist beter zijn, want dan reageert iedereen neutraal en hebben ze geen hekel aan elkaar!
|
Post van het jaar.
|
Wat een onzin. Je nickname is niet je msnnaam. Gewoon één nickname, en als je echt spijt hebt één keer een nickchange, verder niks. Op een forum hoor je herkenbaar te blijven, en als het echt zo belangrijk is maak je maar een Undercover aan.
|
Ach.. mensen moeten gewoon eens leren om niet alles voor een ander te willen bepalen. Als iemand altijd dezelfde naam wil houden hoor je daar vast geen mensen over klagen, dan moet het veranderen van naam toch ook kunnen.. typisch dat Nederlandse betuttelende vingertje
Dat het niet kan is niet vervelend maar wel 'n beetje vreemd |
Doe maar naamzoek op Rio Jams lekker puh :p
|
Voor de duidelijkheid op het forum lijkt het me beter het beleid te houden zoals het is :o
|
Dat 1 keer veranderen mag wel naar 2 keer vind ik. :P
|
Citaat:
|
Dan verander je hem toch gewoon niet, wat heb je nu met anderen te maken
wie is nou wie.. alsof je iedere forumer kent maar laat maar hoor, zinloos gemekker |
Citaat:
Het gaat er iig om, dat je sneller een change moet kunnne doen. |
Citaat:
I'm diggin'ya :cool: |
Weet je wat Mr Soija.. laat ze maar mooi in hun eigen sop gaar koken, die fascisten :nono:
|
Citaat:
|
Wil ik niet, maar misschien zijn er mensen die het wel willen en die worden belet in hun leefdesvreugde
|
Citaat:
|
Toch twee zielen die naar de knoppen worden geholpen hier
|
Ojee. Stel je voor. :eek: Die hebben geen leven meer. Niet getreurd, ik heb een mooi forum voor ze. Hierrr. ;)
|
Als je gelukzaligheid van een nickname afhangt moet je je laten nakijken.
|
En maar bagatelliseren!
|
Citaat:
|
Wie heeft het over de hele tijd switchen? Mss moet er dan ergens in een klein hokje de oorpsronkelijke nick naast de sig vastgenageld worden. Probleem opgelost, dus kjiken os jullie nog mierenneuken of dat dat gewoon het probleem was.
|
Nickchanges moeten afgeschaft worden :)
|
Citaat:
Je bent lekker geen FB :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van mij mogen algehele naamsveranderingen ook wel afgeschaft worden. Ik vind echter wél dat er ruimte moet zijn voor kleine veranderingetjes. Als je bijvoorbeeld je nickname toch liever met een hoofdletter ziet, dan moet dat eenvoudig geregeld kunnen worden. Niet één keer, maar gewoon altijd.
|
Citaat:
Sorry hij geeft een error! Je bent niet welkom op dit forum. |
Citaat:
:rolleyes: Ik vind het onzin om die nickchanges af te schaffen. Ik ben al lid sinds mn uhm 14e en in die tijd had ik een wat kinderachtige naam en heb ik dus na een paar jaar (3 ofzo) besloten om hem te veranderen. Dus een prima optie vind ik. Hmz ik link vergroeid aan dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ieke als je nickchanges afschaft krijg je van mij een euro.
|
Haha, ik kreeg lekker al een nickchange in de tijd dat alleen FB's dat mochten :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben je er trouwens van op de hoogte dat de forumsoftware die gebruikt wordt geenszins Nederlands is? Of vergeet je dat maar even voor het gemak (omdat anders jouw argument slaat als een tang op een varken) |
In het echte leven kun je ook niet elke dag van naam veranderen, dus op het forum ook niet:cool: (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mennuz onder de nick ieke. \m/
|
Waarschijnlijk heeft het beperken van nickchanges ook iets te maken met voorkomen dat fb's er een dagtaak aan hebben nickchanges te registreren, maar ik ben geen fb dus kan ik dat niet zeker weten.
Vandaag kreeg ik te horen dat mijn nickchange geweigerd werd, omdat ik anderhalve maand geleden een ban had gehad. Waarom is een ban hebben gehad een reden om geen nickchange te krijgen toegekend? En waarom staat dat niet in de regels, aangezien het wel in de regels staat dat je op het moment zelf geen ban mag hebben? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |