![]() |
28-4 Gantz, A Day In Black And White, Shall Not Kill. ACU Utreg
Citaat:
|
A Day In Black And White is nou niet echt de meest interessante bandnaam. Ken het verder niet. Gantz nog steeds een keer gaan luisteren.
|
hoogstwaarschijnlijk present
|
adibaw! kijk ik al maaanden naar uit, hun nieuwe plaat is ok, catchy emo. en hun vroegere platen zijn meer screamo ala on the might of princes, ofzo. meer gitaren dan zang zegmaar.
adibaw komt ook in vera, 29 april. een maandkaart voor een concert in de downstage, komen dus. eerst al wow, owls!/ultra dolphins, ampere/sinaloa, en nu adibaw en binnenkort racebannon/battleship(op trashfest!!). hoihoi! ganz klinkt ook erg ok trouwens, jammer dat ze niet wat dichterbij komen.. |
speelt gantz oo nog ergens anders, toevallig?
|
|
28 April - NETHERLANDS - Utrecht + Shall Not Kill + A Day in black and white + Am I dead yet
29 April - NETHERLANDS - Leiden + Shall Not Kill + Cameron + Otis + Daily Fire + Justice |
Citaat:
|
volgend jaar is het weer een koninginnedag ;)
en ach. in de wereld van kaitleen is het elke dag koninginnedag http://www.emeralddream.com/Royalty/...BQ_KBestul.gif |
ADIB&W is een band die absoluut niet weet wat 'ie wilt. Van slechte metal naar een matige City Of Caterpillar imitatie tot een saaie indie-rock band.
Gantz daarentegen (y) Tot dusver twee keer gezien en beide waren zeer intens. De nieuwe plaat moet ook puik zijn. |
Oh ja die utrecht show lijkt me wel een plan.
|
ohjee!
|
Niks ohjee, ik verwacht niks anders.
|
Jah maar paniccore vind mij eng hoor. Hij verstopt zich altijd voor mij.
|
Citaat:
|
Neem niet alles zo serieus knul.
|
och heden
|
Citaat:
en nu weer ontopic. |
paniccore > pruttelpot
|
duidelijk.
|
a day in black and white 29 april in vera kelderbar. vette band.
|
Morgen dus.
|
Shall Not Kill was een erg aangename verrassing. Zeer bruut.
Gantz was weer naar verwachting. Lieve en verlegen Fransen die meesterlijk spelen. ADIB&W gemist i.v.m. het halen van de laatste trein. Ach ja. |
Ah er kwam me al iemand bekend voor maar dat was dus Ctrl Z. Ik was te kapot van de dag ervoor. Toen weinig slaap gehad en vrijdag ook vroeg op en hele dag druk druk. Dus in beide treinen op de heenweg al in slaap gevallen. Ik trok het slecht en kon eigenlijk nie tmeer zo goed staan. Maar desalnietemin vond ik de eerste band eigenlijk wel erg leuk vanaf het bankje. En Gantz vond ik ook lekker spelen, maar ja toen ging ik halverwege toch maar weer naar huis. En toen begonnen in de trein terug allemaal mensen tegen me te praten en kon ik niet slapen :(
|
Gantz was vet ja. Laatste bandje gemist ivm trein. Eerste band vond ik vrij matig. Vanaf hetzelfde bankje als Angela, want ik zat dan naast je. Ik twijfelde al :|
|
Maar wat een drummer had die eerste band zeg, Shall Not Kill, ik vond het erg tof, gelijk 2 plaatjes ervan meegenomen.
Gantz was ook best vet, wat een melodie hebben die lui zeg. Laatste bandje was niet echt bijzonder. |
Ik moet Gantz echt nog een keer zien, jammer dat ik niet kon. :S
|
De nieuwe cd van Gantz die ik daar heb opgepikt (La Chambre Des Morts) is ook fooking brilliant
|
Zou je hem binnekort misschien eens kunnen rippen?
|
Citaat:
|
(y) hij is bezig
|
Citaat:
|
Citaat:
links |
ik lijk niet op Baas B :(
|
stiekem wel,