![]() |
Eten/drinken mee tijdens examens
Nemen jullie eten en drinken mee voor tijdens de examens? En zo ja, wat dan?
Bij ons wordt er koffie en thee geschonken, maar ik neem denk ik toch maar een flesje water en nog een boterham mee o.i.d. |
Idem
|
Ik moet naar Eindhoven voor mijn examens.
Als ik 2 examens heb neem ik gewoon eten en drinken mee en bij 1 examen gewoon wat drinken. |
bij ons mag je geloof ik helemaal niks van eten of drinken meenemen :S, dit is best kudt, allemaal zo'n gegrom om je heen
|
Ik neem sowieso altijd wat te eten/drinken mee voor tentamens. Dus voor de examens doe ik dat zeker, aangezien ik toch nooit 3 en een half uur achter elkaar kan werken.
|
Alleen een flesje water bij het examen en iets anders drinken voor na het examen :)
Anders lijdt het af. |
Water, een banaan, energy-drank, broodje.
...en natuurlijk kauwgom voor de stress :D |
fles champagne een glas en oesters :)
|
tip, als je wat verpakts meeneemt, haal het dan van tevoren uit de verpakking. Ik neem meestal een flesje water en wat sultana's mee...
|
Meestal neem ik alleen een flesje water mee, ik weet nog niet of ik nu wel wat te eten ga meenemen.
|
Bij de SE's mocht het iig wel, vet irritant zeg al die verpakkingen. Alsif je geen twee uurtjes zonder eten kan :s
|
hmm, ik neem tijdens de examens sowieso wat te drinken mee, en denk ik ook wel wat te eten. fijn, als afleiding.
|
Standaard een flesje water en we krijgen geloof ik thee/koffie daar. Maar vooral water, omdat het nogal warm in de zaal kan zijn waar we het hebben.
Sultana had ik laatst mee bij een tentamen maar dat was niet zo'n succes. Ik had het idee dat ik veel geluid maakte met kauwen, maar op het examen heeft iedereen dan maar pech mocht het zo zijn. |
Water neem ik vaak mee, koffie of thee krijgen we ensoms neem ik wat te eten mee, afhankelijk van het tijdstip van het examen/tentamen. 's Ochtends kan ik slecht eten voor 10 uur en als ik dan van half 9 tot half 12 tentamen heb is het lastig zonder eten te kunnen;). Dnan is het vaak een boterham of sultana ofzo.
|
Flesje water maar dat heb ik standaard mee naar school. (y)
En ik neem breakers mee (y) |
Ik heb driemaal 2 toetsen op 1 dag. Dan neem ik gewoon een goede lunch mee of koop ik wat in de stad.
3 uurtjes kan ik wel zonder eten, maar drinken zal ik wel meenemen, gewoon wat water. |
flesje water en iets te eten wat niet in een krakende verpakking zit en niet vullend is.. meestal ben ik misselijk van de stress, ,maar ik heb snel last van een lage bloedsuiker en dan gaat dan concentreren ook niet meer (N)
|
Ik heb nagedacht over een zak drop of iets. Maar ik weet het nog niet. Een flesje water o.i.d. zou wel handig zijn, en pakje creackers. Daar ben ik verslaafd aan. :bloos:
|
m'n matties en ik nemen een magnetron mee en pizza's en bapao's (Y)
|
wat je ook meeneemt haal het vantevoren uit de verpakking en stop het in een trommeltje ofzo niets is zp kut als geritsel van verpakkingen als je je wily concentreren.
Geld overigesns ook voor rietjes gewoon vantevoren ff uit t plastic halen |
Citaat:
En een magnetron zeker |
Wij kregen vorig jaar thee of koffie, maar had zelf ook water bij en een liga. Wel handig om die vooraf uit de verpakking te halen!
|
Ik weet niet wat de regels zijn bij ons, die schijnen onwijs streng te zijn...hoop wel dat ik eten mee kan nemen, beetje food is wel lekker. 3 uur achter elkaar concentreren lukt toch niet.
|
Citaat:
|
een zak friet!
neej grapje ik zal mijn tijd hard nodig hebben. Tenmiste dat is nu altijd zo geweest bij de SE's en aangezien ik elke dag maar 1 examen heb neem ik dus niks mee. BTW ik vind het ram irri als iemand naast me zit te eten of te drinken want dan raak ik me concentratie kwijt. :( |
ik hoop dat we koffie krijgen. Zelf neem ik sowieso water mee en een banaan of zo, dat maakt niet zo veel lawaai.
|
Ik neem altijd drinken en eten mee, maar helaas....geen succes! Eten maakt teveel herrie....tenminste dat gevoel heb ik. En met dirnken heb ik kennelijk grote problemen! Mijn drinken is nu al 2 keer over mn SE gevallen en een keer op de grond... (y) Voortaan voor mij dus geen eten of drinken meer mee naar school...
|
Boterhammen, broodjes, eierkoeken, breakers, water, kapitein koek-koeken, saucijzen/frikandellenbroodjes, appels, bananen, chocomel. Ik had het allemaal gehad tijdens m'n examens. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fris, brood en koek.
|
Citaat:
|
Ik vind het wel zo'n bullshit hè. Okee, tijdens onze examens was het superwarm, dan kan ik me nog wel voorstellen dat je graag wat water meeneemt, maar laat het daarbij. Je eet gewoonlijk toch niet de hele dag door? En al helemaal niet tussen 2 en 5. Zorg gewoon dat je een fatsoenlijke lunch naar binnen werkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij mochten vorig jaar niets mee.. ook geen water! We kregen wel thee of koffie, en een dikke koek.
|
snoepjes.. frutella ofzo. heb ik wat om te kauwen :P en water natuurlijk :D en kauwgom... ja of ijsthee.. of dubbel frisss.. ik denk nog even :)
maar in ieder geval kauwgom... ohja en suikerklontjes... |
Ik neem alleen wat water mee. Het is niet zo dat ik een 10 daagse tocht ga maken ofzo. Ik maak gewoon een examen in hooguit 3 uurtjes, moet ik daar echt een 10 gangen menu voor meenemen?
|
kauwgom lijkt me echt irritant voor de mensen om je heen en bovendien onhandig..
|
Ik neem een campingbrandertje mee en een aardappelschotel van aviko, lekker.
|
Ik had bij me:
* 1 flesje aa * 1 flesje water * 1 boterham * 1 kitkat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blikje golden power / flesje water
Mandarijn Sultana's (AH eigen merk) |
IK neem gewoon een hoop water mee en ik heb geen flauw idee of ik iets aan eten mee wil nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Flesje Cola + een Mars :D
|
Bij ons op school moet je verplicht alles van te voren uit de verpakking halen en blikjes van te voren openen. Gelukkig maar, want ik kan me echt niet concentreren als ik gekraak hoor!
|
gewoon een fles water en fruitrepen ofzo, ik haat geritsel onder examens (n)
en golden power/red bull meurt echt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |