![]() |
Pearl Jam in Nederland
29 Augustus in het Gelredome.
De voorverkoop gaat vrijdag van start. Heb er zin in. |
Zal wel weer knetterduur worden
|
29 augustus 2006
Gelredome, Arnhem Entree: € 43 (excl. servicekosten) Aanvang: 19.30 uur |
T is wel duur, maar ik wil wel
|
Nee toch
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb dan tentamen volgensmij.. :(
|
Citaat:
|
die prijs. (n)
|
present
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het trouwens de prijs dubbel en dwars waard:p
|
Citaat:
|
Ja, ik ga zeker!
ben zelfs naar Seattle gevlogen in 2002 om hun daar te zien, dus dan valt 43 euro erg mee! Als je hun shows hoort van afgelopen december, ze spelen rond de 2 uur, ongeveer 27 nummers... mij hoor je dan niet klagen! :D |
Citaat:
|
ja, toch wel relaxte band, maar ik ga er niet heen.
|
Gelredome (n)
Maar ik ben uiteraard wel present. |
present hoop ik
|
Citaat:
|
Ik vind het nummer ''Jeremy'' supermooi :) (y) .
|
Pearl Jam, superband.
Gelredome, super ruk....zelfs al is de band helemaal super. |
Citaat:
|
pearl jam <3
43 euro :( (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor die prijs kun je verdorie naar 4 lollige concertjes. Ach wat...ik vond Riot Act toch al een baggerplaat. Kheb voor dat niewe ding ook niet veel hoop eigenlijk :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
was al algemeen bekend dat ie beroerd is dan? Want in dat geval loop ik inderdaad weer achter met m'n prophecys. Jammer dat nobody cares :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In amerika zijn ze toch nog eens een rechtzaak tegen de ticketservice daar begonnen ooit? Hoe dan ook, ze kunnen er zelf niet veel aan doen nee.
|
bij brand new live liete ze een stukje horen van het nieuwe album.. ik denk dat ik die toch maar eens moet gaan luisteren als hij uit is.. misschien dat ik dus ook me wel bij het concert voeg
|
Het nieuwe album klink voor zover ik gehoord heb een stuk vlotter en luchtiger dan de vorigen. Het doet me wat denken aan een wat meer uptempo Vitalogy, niet gek dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een kleine geschiedenis: In 1994 hebben ze idd Ticketmaster aangeklaagd omdat deze volgens hen té hoge prijzen vroeg voor kaarten. Deze rechtzaak is helaas niet volmondig gewonnen; maar ze hebben hiermee wel een statement gemaakt (en hoe punk is die?!). Ze hebben toen geprobeerd om zelf concerten op eigen houtje te regelen om Ticketmaster heen, maar dat bleek onmogelijk. Daardoor konden ze ook minder touren en haakte fans af. conclusie: als je het concert 43 euro waard vind ga je, anders niet miepen |
toffe actie wel (Y)
|
Citaat:
43 euro is het me overigens zeker waard, aangezien het 6 jaar geleden is dat ze geweest zijn en ik toen zelfs niet op Pinkpop aanwezig was. Edit: Ik draaide net toevallig Brain of J na Worldwide Suicide en ik moet zeggen dat ik de vergelijkenis wel zie inderdaad. |
Voor de mensne die interesse hebben: de nieuwe CD is neer te laden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pearl jam is suf
|
Citaat:
|
Citaat: