![]() |
Sony Ericsson W800i -> Probleem
Dag mensen,
Mijn vriendin heeft een Sony Ericsson w800i, maar omdat ze geen computer thuis heeft zouden we 'em bij mij resetten en de software er opnieuw opzetten. Nu stuitte wij op het probleem dat de telefoon niet wilt resetten :s Master reset -> reset alles het kan enkele minuten duren -> OK Vervolgens wachten wij ff een paar minuten en nadat-ie gereset is staan er nog steeds alle liedjes, afbeeldingen en dergelijke erop (n) Wat doen we fout ? Ze is trouwens al naar de winkel geweest omdat de telefoon telkens vast liep en eerder dit soort problemen had(nummers verwijderen die alsnog bleven staan en afgespeeld konden worden) Misschien dat iemand hier een oplossing heeft. Alvast bedankt :) |
Liedjes, e.d staan toch op de memory card?
Heb je wel de sim kaart eruit gehaald, etc? |
software kan je er zelf niet opzetten.iigeval,niet de complete telefoon software
Dan moet je naar een speciaal punt van Sonyericsson, die zijn vaak gevestigd in zaken van PHoneHouse(of Belcompany). Zou dus even terug naar de winkel gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de tijd dat mijn t68 nog nieuw was, heb ik er t68I software oplaten zetten bij het service point. |
Citaat:
De huidige telefoons kunnen veel meer data verwerken. Daarom is het ook mogelijk om de update zelf thuis te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jah die site van sony ericsson is echt spr, spr mooie site ook btw. mar je kan er bijvoorbeeld ook thema's gratis downloaden vanaf de site, is dat nu eens service ? of is dat gwoon service.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |