![]() |
Seesaw - Violent Elegance
http://www.konkurrent.nl/nieuwsbrief/img/seesawvi.jpg
dit album luister ik laatst weer en besef me dat hij na 4 jaar nog niets aan kracht is verloren. deze nederlandse band tourde ooit met seedling en zea en is jammergenoeg al veel te vroeg gestopt. ze heeft nooit echt de bekendheid gekregen die het naar mijn mening verdient. lo-fi, hoekig, maar toegangkelijk. intiem maar ook kil. jengelende van distortion doordrenkte gitaren tegenover hypnotiserende klanktapijten. prachtige kippenvel popliedjes als up yours tegenover vette noise erupties in booster. referenties: my bloody valentine mogwai stereolab sonic youth niet te verwarren met de gelijknamige duitse groep voor de gelegenheid even geript. soulseeknick: 6ie.cr 1. violent elegance 2. wasted obsession 3. booster 4. dramaqueen 5. this is what happened 6. mostly 7. up yours 8. white lie 9. exit geweldig dus , ga dit checken en treuren om het feit dat ze niks meer uitbrengen |
Ik heb ze live gezien, goed was dat.
|
ik droom altijd weg van dat album (y)
|
lekkere noise stukken ja.
|
ik trip graag op seesaw, max denk je dat ze bij de waterput dat album nog hebben ?
ik zou het vast moeten bestellen ofzo zeker ? |
Citaat:
heb dit album daar zelf dus een paar jaar geleden gekocht omdat ik de hoes zo mooi vond en vanaf het begin verslaafd was aan 'up yours' |
ik denk dus dat je hem zult moeten bestellen
|
Ik luister hem nu.
:cool: |
neem hem vanavond maar weer mee max.
dan maken we frans wijs dat het kaiser chiefs is en dat we het dus nog nooit eerder hebben gedraaid bij hem (y) . |
:D
vanavond voetballen in de heidetuin |
beter, hoe laat?
|
ontopic.
ik vind dat rutger dit ook wel moet checken. goede nederlandse indieband. strakke drums bovendien. |
Seesaw is toch de oude band van de zangeres van The Heights?
|
Citaat:
|
Klinkt fijn.
|
Naomi ja, die zit nu bij The Heights. Totaal ander bandje dan Seesaw, als ik dat zo lees hier :)
|
Ik kan het niet vinden, met zowel Limewire, Soulseek als Emule niet. OK. :D
Ok nu jat ik het maar van je. |
up
|
Ik ga hem van je downloaden max, zodra ik weer schijfruimte heb
|
(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |