![]() |
Complimenten topic
het is een topic uit de oude doos..
Maar welke complimenten heb je laatst gekregen of gegeven? ik kreeg laatst te horen dat ik goed kan helpen met andermans problemen oplossen. en ik heb laatst iemand een compliment gegeven om haar goede handelen in een ruzie.. :D |
ik kreeg een compliment omdat ik de prullenbak uit mezelf weer op zen plek zette van mijn natuurkunde leraar :o
|
ik schijn diplomatiek en genuanceerd te zijn
|
Vanmorgen, dat ik echt heel goed had gereden :cool:
|
Ik krijg nooit complimenten, enkel halfbakken beledigingen. :(
|
Citaat:
|
'Wat heb jij toch leuke kleding'.
|
"Leuke instapperzz"
|
"Jij bent toch model?"
Maar dat was een grapje, dus dat telt eigenlijk niet. :p |
goed cijfer je ak
|
Gisteren op mijn stage zei een collega: Wat zie je er toch fris en fruitig uit! :D
En één van de jongens op mijn stage (13 jr): U ziet er prachtig uit vandaag! ;) |
Over m'n natuurkundecijfer geloof ik, dat dat zo goed was. Maar ik onthoud die dingen nooit zo goed eigenlijk.
|
zanglerares van een kennis vond dat ik een mooie stem had.
|
Je ruikt lekker
|
Citaat:
|
Een professioneel iemand van een school voor grafisch design vond mijn werk van hoog niveau. :cool:
|
Dat iemand mij een "hunk" noemde :D :D :D
|
Wolfs \/ zegt:
Dat, mijn lieve vriendin, is een geheim! Wolfs \/ zegt: Ik ga jou echt niet vertellen dat ik naar de stad ga! Wolfs \/ zegt: LIEF!! saar : gratch zegt: phil? Wolfs \/ zegt: nee jij Wolfs \/ zegt: nee hoor je bent lekkerlief Wolfs \/ zegt: jij bent lekke Wolfs \/ zegt: r Wolfs \/ zegt: jij lief Ik zou haast gaan denken dat-ie me lief vindt. En lekker. |
ooit een bouwvakker die vertelde dat ik zo'n mooie aura heb (en dat staat me na al die jaren nog bij :o ik heb hem inmiddels laten fotograferen en verdomd (y) )
een vriend van mij die vind dat ik zo krachtig ben (helaas niet in de zin die ik hoopte) maar complimenten geven is bij mij geen gunst, niet echt tenminste |
Citaat:
|
Citaat:
"Mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie, artistiek, fijngevoeligheid, expresssief." (y) |
Ik schijn mooie foto's te maken :)
|
Citaat:
|
Op dop over een gedichtje :o
|
over mn goede kledingsmaak :D
|
Geen.
|
Dat ik er mooi uitzie vandaag. :)
|
Ik krijg nooit complimenten vrees ik.
|
Er moesten mensen lachen om mijn grapjes, dat is voor mij ook een compliment, want dat gebeurt niet zo vaak (y)
|
dat ik er skon uitzie in pak :D
|
Leuke kleding ;) (y)
|
vanmiddag:
wat zie je er toch altijd sexy en mooi uit! |
Dat ik "echt zo'n hoffelijke gastheer ben".
Ik weet trouwens niet zeker of het woord hoffelijke ook echt werd gebruikt, of dat ik dat nu verzin. Een paar weken terug zei iemand dat ik op Arnold schwarzenegger lijk, maar ik ben er niet helemaal zeker van of dat een compliment is.. :o |
een beetje sentimenteel maar wel lief.
ik ga morgen verhuizen, en mijn a.s. buurman zei vorige week : dan krijgen we eindelijk lente. aaahw :) |
Dat ik een schatje ben als ik ziek in bed lig. :p
|
Dat ik lief ben :)
|
Dat ik op een zeemermin leek :confused:
|
Ik stond op de tram te wachten en een wildvreemde man complimenteerde me met m'n vers gezette piercing. Ik hou van Amsterdam...in m'n vriendenkring hoef ik niet op positieve reacties te rekenen.
Gegeven: Dat iemands nieuwe kapsel goed stond. En uit mijn mond is dat best een compliment, want meestal zie ik het niet als mensen naar de kapper zijn geweest...:o |
Gekregen: Ik had goed gekeept, zei de coach van het andere team.
Gegeven: klasgenoot van me die een gitaarsolo deed op de revue (soort open podium of whatever) was ontzettend goed. Andere 2 klasgenoten die optraden met een bandje die ook erg goed waren. |
Gegeven: Toffe demo.
Gekregen: "peircing staat je goed." :cool: |
Ik schijn vrolijk, een genieter, goede prater, en meer te zijn.
|
Ik had lekker gekookt.
|
toen ik mn PO inleverde zijn mn leraar 'nice' toen hij het bekeek.. :D (op naar een goed cijfer!)
|
Mooie schoenen.
|
de tandarts zei dat ik lekkere dikke tieten had
|
dat ik zo'n leuke foto op mijn identificatiepasje had ;)
|
^^dat compliment zal ik nooit krijgen... :P
Mijn 3-jarig oppaskindje vond me lief en nu wil hij dat ik vaker kom! |
Citaat:
|
Een kale allochtoon van 30> vond het leuk dat ik aan het rennen was.
|
dat ik een leuk feestje had gegeven
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |