![]() |
wat was jouw wow?
mijne het krantenartikel van Missing Coins (zonder the natuurlijk) :).
|
lekker reply's verwijderen (y)
|
Haha.
Ik heb mijn koffie zonder problemen verder op kunnen drinken. |
We gaan naar de dierentuin en hij gaat dat betalen.
Dat vind ik mooi. |
oh een wow is natuurlijk ook nog dat we zaterdag ons eerste optreden hebben en dat mijn hoofd vol snot en hoofdpijn zit, dat wordt nog wat.
grootste wow is natuurlijk vanavond CULT OF LUNA! |
Net een broek gekocht die 105 euro was afgeprijsd, terwijl ie 2 straten verderop nog wel voor de normale prijs lag.
|
Mijn wow was toch wel dat mijn buschauffeur en een andere, ruzie kregen met een shitload bouwvakkers, midden op de rotonde en dat we toen een file veroorzaakten van 15 min. waardoor ik te laat op mijn werk was (y)
:( |
omdat derek zo leuk op de foto sta post ik het gewoon nog een keer :)
http://www.bndestem.nl/bergenopzoom/article269131.ece "lekker eigenwijs" is kut, verder ben ik blij met het stuk |
|
Ik wou het net posten (n) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en een hoax volgens mij |
Citaat:
Is dat een wow? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat er vanmorgen in de trein ( 07:42 ) iemand met een vette kegel naast me wilde gaan zitten, en dat ik zei 'nee dit plekje is bezet' en dat ze me vervolgens heel lang aankeek en toen een willekeurig scheldwoord mompelde en wegliep.
PFOE |
Wow, OV verloren!
Wow, 39 piek boete! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een escuus om aan geld te komen :o
ontopic: Dat ik een record aan praten met me vriendin heb bereik... Heb 1½ uur met haar gesproken :D |
dat ik het lekker weer is en dus vanavond ga voetballen.
morgen naar de kapper en naar rotterdam met de auto wat opzich ook kk is. en zaterdag optreden met mijn band, mijn vriendin komt en 's avonds een hard feest (y) . het is me wat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stiekem kussen op school, zonder dat iemand et weet.
|
Citaat:
|
:d
|
Hmmm, bier en nicotine en ik versliep me vandaag heel hard voor school dus ik ging maar helemaal niet, maar dat is niet erg want achteraf bleek dat al m'n lessen uitvielen. Afgezien van filosofie, maar daar sta ik toch een 8 voor en ze gingen een film over esthetica kijken die ik toch al gezien heb, dus rr.
|
Hahahaha, en ik hoor net van een mattie dat het gedachtenexperiment voor filosofie dat we drie maanden te laat hebben ingeleverd, en dat we in een uurtje in elkaar hadden geflansd waarvan de meeste tijd ging zitten in het photoshoppen van kerken en lama's op de voorkant - dat we daar een 9 voor hebben. Drie maanden te laat, uurtje werk, hoogste cijfer van de klas. Hoe pwn. :D
|
Citaat:
|
|
De blauwe waterkoker boven op de oven.
|
Citaat:
|
het album van the raconteurs.
mn eerste jenever (BOKMA STERK STAALTJE) godverdomme ik ga even in de wasbak kotsen |
Ja mijn jenever en wodka! :) (y)
|
Citaat:
blij dat ik uit dat gat ben btw |
Citaat:
|
de single malt wisky is op ;);)(y)
maar er staat nog wel epicu van mn moeder gadverdamme |
Citaat:
|
:s :s :s :confused:
|
Citaat:
|
"Hoi allemaal,
Ok, het cd-tje is af hoor! Zie de website voor alle details, het is best GATAR geworden!!! http://www.ketacore.com/ketacdr001.htm Zoals bekend gaan alle opbrengsten naar de KWF Kankerbestrijding. " mijn wow van vandaag. <3 |
Ik kwam er gisteren achter dat de 'kika' van 'stichting kika', die allemaal troep a la cliniclowns regelt voor kinderen met kanker, dat die staat voor 'kinderkanker'. Dat was mijn wow van gisteren.
|
Mijn geheugen is zo slecht dat ik me elke week op mijn werk weer verbaas over de fabrikant "Smurfit" en daar word ik dan spontaan blij van (Y) En er is een nieuw schattig vakkenvullertje :P
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |