![]() |
Cod2
Beste shooter toch ^^ (y)
|
Rot alsjeblieft op met je domme topic.
|
Niet een heel erg nuttig topic :nono:
|
Ik probeer een topic te starten over cod2 en of dit de beste shooter is van het moment. Als je dat niet vind kan je reageren.
En als mijn topic dom is zijn de reacties erop nog dommer (n) |
Citaat:
Hoe heet het eigenlijk, want die afkorting zegt me niks. |
Cod2 staat voor Call of Duty 2 (vervolg op Call of Duty en Call of Duty United Offensive).
Ik vind het de beste shooter omdat ik WO2 shooters leuker vind dan andere en het is allemaal heel realistisch. Granaten en kogels klinken heel echt en het is grafish echt mooi. |
trenchgun <3
|
Goed topic (y)
Ik heb het nog niet gespeeld, CoD vond ik altijd wel leuk dus als ik dit weekend op the party zit zal ik het vast wel even downloaden om te proberen :) |
Hey, The Dosh, als je even een goede inhoudelijke beginpost maakt dan krijg je geen kutreacties meer. (y)
Verder vind ik het een leuk spel. Vooral op 't allermoeilijkst. Dat zorgt er namelijk voor dat het allemaal erg realistisch overkomt. |
[QUOTE]Kid Morbid schreef op 20-04-2006 @ 15:40 :
[B]Hey, The Dosh, als je even een goede inhoudelijke beginpost maakt dan krijg je geen kutreacties meer. (y) Ja dat zal ik dan wel ff doen voortaan he (y) Trouwens er is net die patch uit v 1.2 wat vinden jullie daarvan en persoonlijk kijk ik nu al uit naar het vervolg waar hopelijk weer voertuigen bijzitten er sprint enzo... |
bah :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |