![]() |
Welk cijfer geef jij vandaag? II
Deel één
Lijkt me duidelijk, hoe beoordeel jij de dag van vandaag? ( + evt. de reden waarom) TS begint: een 7, lekker rustig, erg weinig gedaan |
7,5
nadeel was frans leren voordeel was weinig les & lekker weer |
een 5, te saai
|
8, fucking druk en hectisch en compleet op nu, maar wel bijna alles nu klaar geregeld en af, nog 2 tentamens te doen en ik ben klaar. Van een achterstand van x weken/maanden (2 periodes) in no time naar alles klaar, heerlijk gevoel.
|
6.
Niet geleerd en ik heb morgen een tentamen en ik heb blaren :( |
7- / 6.5
- weinig gedaan op school het was wel erg gezellig. - tot nu toe aan mijn eigen regels gehouden - ik ben erg moe - het is nogal saai hier en mijn plannen schijnen om de paar minuten te veranderen. |
5 Morgen sk herkansing en ik moet nog een aantal dingen leren, kben niet naar blokuur natuurkunde geweest vandaag, en ik ben best wel moe (n)
|
6 drukke dag op school en pianoles. Moet vanavond ook nog oppassen waardoor ik prison break mis. (n)
|
6
|
4
Ik wilde de hele dag gaan studeren, maar heb mezelf nog steeds niet zover gekregen (n) |
7
maar 1 uur les, ernstig verveeld, vanaf 7 uur zip your lip, 24 ur niets eten, wel heel gezellig met 115 mensen, maar dat wordt toch wel lastig:p |
6 ofzo.
|
8 en wordt nog hoger :cool:
|
een 5 ofzo.
Niet erg hoog iig |
7. Niks bijzonders vandaag, alles lekker rustig.
|
6
|
7 tot nu toe, korte dag, niet veel nuttigs gedaan, maar genoeg om me nuttig te voelen... straks nog trainen, dus misschien nog iets hoger straks :)
|
7.5
geen HW, wel flessen bij de winkelbrengen :D |
7. Wel oke. :)
|
0, het is gewoon een klote dag en ik heb geen zin om het erover te hebben. :mad:
|
SMorgens begonnen met een Nul, maar nu mag het wel weer een dikke 8 verdienen.
*proost!* :D |
6.
's Ochtends een 3, middag 5, namiddag 9, vooravond 5 en avond 8. |
8
Bijna hele dag vrij... op school alleen ff profielwerkstuk presenteren... weer naar huis. Weekend.... |
8. Was best ok. :)
|
tot nu toe: 9!
|
Als ik zo naar buiten kijk begint het inderdaad al zeker met een 9!
|
Een 7, ik ben vrij, maar heb koude voeten. Ik denk dat het over enkele minuten gaat stijgen naar een 8 want m´n sokken liggen op m´n schoot.
|
een 4
ben bezig met een werkstuk en t wil niet... :( |
een 2 .... een kater overgehoude aan gisteren...
|
een 8 had maar een uurtje vandaag en het is lekker weer.
|
8.5: ben bij mn vriendin :) en lekker weer
|
Tot nu toe een 8,5; 't is heerlijk weer en heb het heel gezellig gehad met mensen en ik heb ook nog nuttig gedaan.
Wat de middag/avond brengt zal de tijd leren :) |
een 7
best leuke klanten gehad op werk en zeer chill weer (y) maar jammer is dat ik nu echt spullen moet gaan inpakken aangezien ik morgen ga verhuizen... |
We naderen de 10!
Bijna weekend, mooi weer en volop plannen, dus helemaal top! :D |
9. Lekker weer, maar 1 uur les en m'n vriend die langs kwam.
|
Een 8 toch wel ;) (y)
|
Op het moment een 3.
mijn lenzen fikken mn ogen uit en ik ben mn lenzendoosje vergeten,niemand gaat uit vanavond,ruzie met mn moeder (we zitten nu in de negeerfase),zit al de hele dag op stage met een kreupele oma en een baas die geen hol uitvoert. |
Citaat:
Als ik dat zo lees, geef ik voor mezelf een 11.. Kan dat ook ? (y) |
8
|
oh 1 van mn lenzen is opeens spoorloos verdwenen en ik heb ook nog eens hoofdpijn gekregen.
maak er maar een -1 van |
7 :)
|
6,5.
moeheid frans repetitie maar vanavond ice age |
Gewoon een normale dag. Daarom een halve punt aftrek.
9.5 |
6
pw muziek + wiskunde wiskunde was bagger muziek punt al terug was een 9,5 :mrgreen: |
7,5
En normale dag maar wel met een paar extra leuke dingen. :bloos: |
8 wel gezellig.
|
9...piercing laten zetten, iets wat ik al maanden wou maar waar ik tot vandaag de moed niet voor had.
Heb een volstrekt onberedeneerbare maar o zo hevige angst voor naalden. Tijdens bloed geven 3x 'weggeraakt' (hoefde na de 3e keer dus ook niet meer terug te komen) en als er voor onderzoek bloed moet worden afgenomen met zo'n lekkere dikke holle naald word ik altijd straalmisselijk en licht in m'n hoofd. Dat gebeurde vandaag dus ook. Maar goed. Hij zit. En hij is mooooi :) |
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1372458
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1396451 beetje veel gelijkwaardige topic laatste tijd |
Als je dat soort dingen signaleert spendeer je teveel tijd aan dit forum.
Ga een rondje rennen buiten, nu! :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |