![]() |
HET gedaan maar Ehwm 1 PROBLEEM!
mijn beste vriendin vertelde mij laatst dat
ze voor het eerst met haar vriend naar bed is geweest ze hebben het met condoom gedaan.,maar ze moest ook in die zelfde week ongesteld worden. nadat ze het gedaan had en weg wilde lopen even naar de badkamer lag er schijnbaar in zijn bed een rode vlek. INEENS zomaar NADAT ze het gedaan hadden daarvoor was er geen bloed het condoom was NIET kapot zei ze maar echt zeker weten doet ze het niet. wat moet ze doen!? ik heb gezegt dat ze voor de zekerheid maar evnetjes langs de dokter moest :rolleyes: |
Als het echt haar eerste keer was kan het maagdenvlies zo zijn gescheurd dat het gaat bloeden, en aangezien dat bloed in je vagina zit, komt het ook helemaal niet in het condoom.. Dus ik denk dat ze zich niet zoveel zorgen hoeft te maken..
|
Misschien een vroege menstruatie, of ze is gewoon wat ingescheurd. Waarom zou je denken dat het condoom kapot was?
|
Bij ontmaagding kan het een beetje bloeden ja (kan trouwens de eerste paar keer wel zijn).
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat nog niet wist? |
Ik zou maar eens goed rondkijken op deze site , daar steek je vast een hoop van op. En anders toch wat beter opletten met biologie.
|
ja wist het wel haha ;)
maar toch nog fftjes na checken hea=) maar moet haar toch een beetje gerust stellen |
en btw dit is hoe ze het mij vertelt heeft.,
mjaa 1e keer loopt altijd klungelig dusjaa wie weet wat ze allemaal gesjouwt heeft enzoo hea;) |
Citaat:
Maar wat is 'gesjouwt'.....? Vast een of ander heel hip woord onder de breezer jeugd van tegenwoordig, maar aangezien ik daar tot mijn spijt ( :rolleyes: ) niet onder val, heb ik geen idee. |
Tenminste, ik neem aan dat ze niet de gewone betekenis van sjouwen bedoelt, want dat past niet in de context?
|
Citaat:
*tja, het correct toepassen van de juiste uitgangen bij de diverse werkwoordsvormen is voor sommigen blijkbaar nogal problematisch...* |
Citaat:
|
is ze bang dat het een miskraam was ofzo? 1minuut na de conceptie?
En wat heeft ze gesjouwt en wat ga je nachecken? ALs je vriendin ook zo is, hoezo doen dat soort mensen al aan sex als ze nog zo onderontwikkeld zijn. |
Citaat:
|
Wat ze allemaal heeft gesjouwt: betekent waarschijnlijk zoveel als: wat ze allemaal heeft uitgespookt/uitgevreten/uitgevoerd etc...
|
Misschien een beetje ingescheurd, of net iets te hard tegen de baarmoedermond gestoten. Beide wel eens gehad, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken.
|
Citaat:
maar nu het verhelderende antwoord van TS nog. |
Het engste vind ik nog wel dat dit soort mensen zich ook nog gaat voortplanten.
|
Citaat:
|
ja, ja, een vriendin van je, ja.
|
Citaat:
1 verkeerde combinatie van verschillende uitdrukkingen [zoals in 'iem. optelefoneren'] |
Citaat:
|
misschien bedoeld ze met sJoUwen wel soa`s dragen
:confused: aan de titel dacht ik dat het over ts zelf ging trouwens. maar nee. |
Citaat:
Right.... Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JIJ BENT DOM !!! whahaha :D
|
Als ze is klaargekomen kunnen de spiersamentrekkingen de ongesteldheid (versneld) opwekken. Wil bij mij nog wel eens gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Topic --> moderne talen ?