![]() |
het komt weer (november 2002, over de grens)
|
:cool: teken hebben ze gemaakt :)
|
Hoeveelste November is het dit jaar?
|
Zie site... 9 november
|
Zekers wetens van wel. Flanders Expo zal weer op zijn kop worden gezet :D.
Maar we krijgen eerst nog Awakenings, Loveparade, Extrema Outdoor, Mysteryland, Antwerp is Burning en eventuele lokale feesten :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Effe offtopic: Check deze lijst van DJ's eens effe voor de gein. Allen aanwezig in de periode dat ik op Ibiza vertoef :D.
Amnesia: * Pascal F.E.O.S. * Sven Väth * Funk D'Void * Green Velvet * DJ Tiësto * Josh Wink * Paul van Dyk * Danny Tenaglia * Josh Wink * Danny Howells * Rui Da Silva * Nigel Dawson * Danny Rampling El Divino: * Dave Seaman * Anthony Pappa * Slam * Joey Negro * Robbie Riviera * Tom Novy * Joe T. Vanelli * Masters @ Work Space: * Carl Cox * Pete Tong * Groove Armada * Fergie * David Morales * Timo Maas * Seb Fontaine * Lee Burridge * Steve Lawler * Sasha * Erick Morillo *kwijl* *kwijl* :D |
Citaat:
ben blij dat ik nie eg van die stylen hou....had me een hoop centen gekost dan denk k :p |
Citaat:
heb je ook al rekening gehouden met de entreeprijzen elke avond ;) |
Citaat:
ontopic; ik hoop zeker dat ik erbij kan zijn... kijken of ik nog geld heb na de vakantie. i love techno :cool: |
Ik wil er echt graag heen. Maar de afstand was altijd wel een belemmering (+ het geld).
Dit jaar valt er hopelijk wel wat te regelen :) Sets van I Love Techno zijn super, dus het feest moet helemaal geweldig zijn. |
ILT ga ik dit jaar zeker doen. En het valt goed te doen, ook voor de minder kapitaalkrachtigen onder ons: er vallen talloze busretourtjes incl. entree te boeken voor hele schappelijke prijsjes!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie weet een meetinkje op ILT :D. |
Citaat:
|
Stelletje patsers hier op het forum zeg :rolleyes: ;)
|
Ik ben er zeker :cool:
Meteen weer een moment om een mooie treinreis te maken...het is vanuit Arnhem nog geen drieëenhalf uur naar Gent. |
ik ga ook :cool:
|
ik ga er ook zeker met een paar vrienden naartoe.
|
Citaat:
die naam schiet me te binnen, je kon zon combi kaartje kopen, misschien was het een andere organisatie :confused: noem ns wat namen |
keb t al
sound architecture dat was m |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |