![]() |
Het grote Waar ga jij stage lopen topic?
Aangezien de stageperiode voor veel mbo-ers weer aanbreekt vroeg ik me af in welk land jullie stage gaan lopen en welke opleiding je doet.
TS start: recreatie mbo niveau 3, ga naar de u.k. (2e stageplek) en de eerste stageplek moet nog geregeld worden. |
Nouja, geen mbo stage, maar hbo ook goed?
, maar ik loop nu stage op een middelbare school als docente in spe |
loop op dit moment op een school in Reykjavik stage... (wat lopen wij gigantisch achter met het onderwijs zeg!!)
|
Nu heb ik een projectstage in een vrouwengevangenis. Volgend jaar een volledige stage bij een welzijnsinstelling, namens hen ga ik een sportvereniging helpen met het opzetten van activiteiten, vrijwilligersbeleid, fondsenwerving, ledenbinding/inbreng en dat soort dingen.
|
HBO..
Choeng Mon, Koh Samui, Thailand. |
HBO mag natuurlijk ook. Tot nu toe weinig mbo-ers ;)
|
MBO
In een jongerencentrum. Is mijn eerste stage en ben er al sinds februari. Ik moet nu nog tot eind volgend schooljaar :) |
Citaat:
|
Oke WO (geen MBO of HBO dus), zit nu in mijn afstudeerperiode en daarin mag je je afstudeerscriptie in combinatie met een stage doen. Het mag wel, maar het hoeft niet. Dit wilde ik ook het liefste omdat je na je opleiding dan vaak de garantie hebt dat je dan een vast contract krijgt aangeboden. Bij twee bedrijven op gesprek geweest, beide niets geworden en het is nu wat te laat om nog iets te regelen... naja dan maar alleen een scriptie in de bieb schrijven. Jammer, maar geen ramp. :)
Op het HBO heb ik ook al 2 keer stage gelopen, beide keren op de afdeling administratie. |
ik loop stage op een basisschool in utrecht, bij groep 1/2.
Als aankomend juf. |
HBO (SPH)
Loop nu stage met verstandelijk gehandicapten, moet nog tot en met juni en dan heb ik er ongeveer 10 maanden op zitten (y) . |
Citaat:
Ontopic, ik heb begin 2004 stage gelopen bij (toen nog) Nysingh Dijkstra de Graaf. |
Hogeschool TIO Hotel & Hospitality Management (HBO).
Wat?: Stage en Scriptie Waar?: Bilderberg Grand Hotel Wientjes. |
Ik loop momenteel stage bij de vakgroep FTV (Fysica en Toepassingen van Versnellers) aan de TU/e. WO, maar dat hebben meer mensen hier gedaan (posten, dus) dus mag het.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |