![]() |
Als jij blaadjes aan elkaar niet...
Gebruik je dan keurig één nietje of ram je het pakketje helemaal vol met nietjes?
Ik heb een voorkeur voor het laatste, want ik vind nieten leuk. :) ;) |
Ik gebruik er vaak 2, netjes naast elkaar, want dat staat cool. En dan mag ik 2 x nieten, want nieten is leuk.
|
Ik niet niet.. maar als ik niet dan vind ik het leuk om te nieten, en niet ik er niet 1 maar ook een heleboel. :)
|
Zo veel mogelijk;)
|
...dan zitten ze vast.
|
Eén... Of het moet een dik pakket zijn, dan doe ik één aan de voorkant en één aan de achterkant (y)
|
1 of 2 nietjes
|
1 langs de voorkant en 1 langs de achterkant
|
1
Ik ben niet zo'n nieter. :) |
Ik niet niet. :)
|
1 :confused: , een lelijk pakketje is ook geen gezicht
maar nieten is TOLL |
Ik heb btw een welmachine
|
1
Waarom zou ik er meer dan 1 nietje indouwen? :p |
gewoon.... eentje in de linkerbovenhoek
maar ik doe m wel altijd schuin :p |
Ik mag heel vaak nieten op mn werk :cool: dus ik doe 1 nietje horizontaal of schuin door de linkerbovenhoek van het te nieten voorwerp. :)
|
Ik hou het bij mijn opmerking dat nieten zo "standaard" is.
Ik doe daarom ook alles in een map en anders een jawel je raad het al, de Paperclip! (y) :D :D |
Hoewel ik nieten erg leuk vind houd ik er ook wel van dat het er netjes uit ziet, 1 nietje dus.
|
Ik niet niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik niet dan wel niet, maar dat betekent niet dat ik het niet kan.
|
Ik niet meestal maar één keer om mijn papieren netjes te houden, maar dan pak ik daarna twee blaadjes waar niets osptaat en die niet ik helemaal vol, omdat ik nietverslaafd ben. :)
|
Citaat:
|
Eentje, en dan links boven in de hoek.
|
Ik laat meestal m'n zooi inbinden.
|
Hangt er vanaf of ik het moet inleveren of het gewoon klad is voor mezelf.
|
ik ram hem helemaal vol:mrgreen:
|
Citaat:
|
Ik jas er altijd verschillende nietjes doorheen omdat het eerste nietje altijd mislukt. Dus. En ze zitten altijd scheef in de linkerbovenhoek bij mij.
|
Citaat:
|
Elke hoek minimaal eentje. :rolleyes:
|
zoveel mogelijk .
|
Citaat:
|
gewoon 1
|
Citaat:
|
ik niet nooit... ik ben altijd al mijn blaadjes kwijt-en mijn nietmachine :D
|
Altijd een nietje.
|
Ik niet niet zo vaak. En wat een onbeschrijvelijk kuttopic.
|
Citaat:
|
nieten?
gewoon hardcore gaatje prikken met een potlood en dan ergens een stukje touw of strookje papier regelen en erdoorheen halen. klaar. |
Nieten is wel leuk :o
|
eentje in de linkerbovenhoek en op de achterkant een plakbandje zodat ik geen krassen in mijn bureau krijg en ik me niet open haal.
|
Een nietje. En bij een dikker pak papier nog een extra nietje uit extra voorzorg als dat ene nietje niet houdt. ;)
|
Ik vouw de hoekjes van de blaadjes zo dat ze niet uit elkaar vallen, ik niet niet.
|
Ik vind het laag niveau van de Kantine echt irritant. Dit is toch een onzin-topic? (n)
|
Citaat:
|
meestal eentje
|
Dwangmatig nieten. :)
OT: ik gebruik een of twee nietjes. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |