![]() |
Alex d'Electrique
Of Electrique of hoe ze tegenwoordig ook al weer heten.
Iemand die er bekend mee is? Ik ga in mei naar hun nieuwste voorstelling. De 5e voor mij al weer. Voor hen die het niet kennen, maar wel van filmmakers als Lynch, Tarantino, etc. houden: GAAN! Actie, spanning, lachen, huilen: een cultfilm op 't podium! |
Ik geef met volle schaamte toe dat ik nog nooit iets van ze gezien heb. :o
Wel op film, en dat ziet er supertof uit. Ook de verhalen die ik erover gehoord heb, zijn bijzonder positief. Ik wil begin mei in de Verkadefabriek naar hun voorstelling. btw: Ze heten d'Electrique tegenwoordig. :) |
Tuurlijk: DAT was de nieuwe naam!
Laat ze even de subsidie van iets onzinnigs korten! :mad: |
Ik heb ze een keer gezien in Zwolle. Was wel tof, maar ik heb wel eens leukere toneelvoorstellingen gezien.
|
Weet je nog welke voorstelling?
|
Ik heb vorig jaar painiciline gezien. Die vond ik superleuk.
Dit jaar ben ik naar gurumatic gegaan die vond ik minder. Het was heel abstract en maatschappij kritisch. Het leek meer op het Syndicaat dan op wat ik eigenlijk van d'Electrique verwachte. De enige goede acteur die nog over is is die Ko van den Bosch. En de tekst is ook nog steeds van hem, en die was ook nog wel goed. Die vrouw die erbij was kon enkel die tekst niet uit haar mond krijgen. Dus dat was jammer vond ik. De tweede jongen was wel leuk opzich als pauze nummer maar had verder weinig nut in de rest van de voorstelling. Maar goed... als je van Syndicaat houd vind je dit ook wel leuk. En je moet er niet heen gaan terwijl je zoiets als Alex d'electrique verwacht en het syndicaat eigenlijk vreselijk vind. |
Citaat:
|
vorig jaar painiceline of hie je het ook schrijft gezien en vond het verschrikkelijk zat bijna te slapen in die zaal.
|
ja,die was ook saai:|
|
Citaat:
|
En of het vet was!
Idd heel anders dan andere voorstellingen, maar ik heb me prima vermaakt. |
Gisteren gurumatic gezien met eboman.
Een ding: Eboman roeleert de pan uit. (y) Verder was de show wel oke. Mijn ouders vonden em iets tegenvallen omdat zij al andere shows van Alex d'Electrique hadden gezien en dat altijd "lachen" was, en er hier veel meer in werd gesproken dan anders. |
Dit was voor mij de 5e voorstelling van ze, denk ik. Het was idd heel anders dan voorheen (kutsubsidistoppende Van Der Laan). Ze vertelden nu meer hoe zij denken ipv dat het een voorstelling met een verhaal was. Maar ja, dat legde hij in het begin al uit.
Maar Eboman was zeker gaaf en de jongedame was erg sexy! |
Die gasten verdienen echt subsidies ja.
t Was ook erg rustig, maximaal 40 man in de zaal. En een kaartje kostte ook maar 12 of 13 euro, dus reken maar uit hoe weinig dat oplevert. Denk ook dat t meeste geld opgaat aan t vernieuwen van materiaal, aangezien ze de hele ruimte naar de tering helpen. |
40 man is inderdaad niet veel. Niet dat het hier veel drukker was, maar toch.
Ik hoop dat ze iig doorgaan. Subsidie of niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |