![]() |
Call of Duty 2
De vorige was gesloten want het begin was niet goed dus hier de nieuwe.
Wat vinden jullie tot nu toe van Call of Duty 2??? Is United Offensive leuker of zijn de maps te klein etc... En wat vinden jullie van de patch die laatst is uitgekomen met punkbuster en 2 nieuwe maps (rhine en harbor). Gebruikt iemand trouwens die mod-tool??? Ik ga dat denk ik wel doen lijkt me wel geinig om zelf mods te maken voor mijn server (y) |
goed spel. blijft lachen. kvind harbor wat minder geworden, ondanks dat ze moeite hebben gedaan om het voor de russen wat makkelijker te maken. rhine is wel lachen op wars. punkbuster zuigt, as usual. kicked meer mensen voor bullshit dan echte cheaters, maja het spel blijft zeker beter dan UO. grote maps zuigen. :)
om de 1 of andere reden blijft het spel wel leuk om te spelen :D en voor de mensen die het spel nog niet hebben, de site in mijn naam heeft COD2 voor €26 (y) |
ik blijf cod2 minder vinden dan cod1
de maps waren beter ( groter ) in cod1 en ik vind dat de wapens in cod2 niet al te best zijn .. zo is de sniper te gemakkelijk met je steady scope , de bar is achteruit gegaan imo en de shotgun hoort er niet in. en het grootste min punt in cod2 is en blijft het feit dat er te veel kills worden behaald met het schieten naast de tegenstander :S dat moeten ze echt fixen in de opkomende patch |
Wist je dat dat naast tegenstander schieten express gedaan is? Al haat ik het ook (n)
En cod uo had grote maps niet cod1 en cod2 krijgt grotere als er voertuigen zijn en da lijkt me vet (Y) |
Citaat:
en geloof me in cod2 komen geen voertuigen waarom denk je dat COD uo minder populair was dan cod1 ? door de voertuigen ... voor public spelers is het mischien leuk maar voor serieuze clans is het bagger |
Citaat:
|
Citaat:
zie je nu wat ik bedoel ? |
Citaat:
|
Citaat:
lijkt me vrij dom om een patch uit te brengen die de gameplay zo erg veranderd dat ze fans van de game play van cod1 en 2 wegjagen voor een paar voertuigen |
De kleine maps die jij bedoelt in cod2 zullen dan zonder voertuigen blijven ik zei er komen met voertuigen speciale maps voor ze en dus kunnen de andere die andere maps blijven spelen en als je coduo2 uitbrengt heb je eigenlijk hetzelfde alleen helemaal geen maps met voertuigen en alleen de standaard mapjes (die je met patch ook krijgt want voertuigen niet in de kleine maps).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zelf was ik co-leader van superior ( top europa ) maar speel nu alleen nog maar voor de fun , heb het wel gehad met pro-gaming , zat al in de scene vanaf 99 |
Het jammere vind ik altijd dat je je "skills" altijd zo moet bijhouden om redelijk goed te blijven. :(
Ik heb heel lang CoD gespeel en zat in clans die meedraaiden in de subtop van NL en een paar maten van me zaten in Team Holland. Ik was wel slechter dan hun, maar zo heel erg veel scheelde het nou ook weer niet... En nu, na een paar maand geen FPS meer aangeraakt te hebben suck ik best wel met CoD2 :p Ik sta meestal in de subtop van een public.. |
Citaat:
|
Ik ben goed in cod2 en ga binnenkort dan ook naar een goede britse clan die hoog meedraait in uk en cb ladders. Kzit nu in BritSuffixed een vriendenclan die binnenkort doodgaat door wantbetaling (n) wonnen wel van grote clans als B$E en ezpz.
Im going for highest i can achieve (y) |
Citaat:
grote clans zoals? B$e en ezpz? wie? lol als we het over de top hebben doel ik op clans zoals Junk 52 .. Dslash ..Who gaming dit was mn clan btw http://www.superior-gaming.com/ maar ben gestopt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mjah, ik vond CoD I leuker en afwisselender eigenlijk. Met name de Amerikaanse missies lijken nogal op elkaar. Maar voor de rest een heel aardig spel. Multiplayer ben ik nog niet aan toe gekomen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic: Je zal maar bij elke nieuwe epidemie een nickchange moeten....:o
|
Citaat:
|
ik kwam net een aimbot tegen :eek:
Tering zeg, hij had 224 kills, en 8x doodgegaan :eek: |
Citaat:
|
Als ik met xfire naar een server connect gaat dat op zich wel, maar ik krijg de volgende foutmelding:
Clip size mismatch for "shotgun" clip: "mortar_mp" set it to 6, but "shotgun_mp" already set it to 5 Iemand een idee? De mods van die server heb ik al uit de main map gegooid. |
haha iedereen zat in de top :rolleyes:
|
lol idd als ik al die verhalen hier mag geloven hebben we te maken met pro gamorzz. maar goed ik WAS een pro gamer ..heb ook verschillende lans gewonnen etc en heb met en tegen de beste gespeeld .. maar boeit niet
ik wil het best bewijzen xfire : Superiordemo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |