![]() |
Seks met het zelfde geslacht, trio
Heb je wel eens sex gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Hoe vond je het?
Dit zelfde geld voor mensen die hebben meegedaan met een trio. |
Ja, was leuk. (met zelfde geslacht)
|
Nee, niet, alleen gezoend. Ik zou het wel een keer willen proberen
|
Goh, ik denk daar wel es over na, maar of ik dat nu ook ooit zal doen.. denk 't nie. Zou me niet gemakkelijk voelen denk ik. Dus trio zit er nie denk ik. Met een vrouw? weet niet.. misschien eens zoenen, maar denk niet dat 't ooit gebeurd..
dat zijn zo van die fantasietjes die'k mezelf nie zo zie doen, snap je? |
Citaat:
|
ja ik heb sex gehad/heb met meisjes en ja was lekker :) beetje rare vraag lol :)
|
Citaat:
Ennu: als je 't wilt ervaren... :D |
was deze topic er vorige week ook niet :confused:
|
alleen paar keer met meisjes gezoend, geen sex
lijkt me wel lol |
keer gezoend....maar was niet je van het, ik heb simpelweg niet meer gevoelens voor meisjes, dus sex met een meisje alleen zou ik nooit meemaken, maybe een x een triootje, dat lijkt me wel weer een ervaring die ik niet wil missen...
Liefs, Kl@proosje |
Nee beide niet maar zou er opzich wel voor in zijn. Een triootje??? Ja maar ik zou het niet met mijn vriend en een ander meisje kunnen doe. Ik ben NIET jaloers maar dat zou ik dus weer niet kunnen verdragen!!!
|
nee, nog nooit meegemaakt! Zou het zeker wel willen :D
En een triootje lijkt me echt heel erg leuk (met 1 man en 2 vrouwen dus he) maar ik zou wel steeds het gevoel hebben dat ik het tegen die andere vrouw moet opnemen. Maar kwil alles es proberen :) Alleen bij triootje wil ik dan niet dat de jongen mijn vriend is, ik zou jaloers worden! |
ik vond het wel lekker met een meisje ik heb haar gevingerd en zij mij maa ik ben ook bi en zijzelf is dat ook
|
Zijn er alleen maar vrouwen die het met elkaar doen :confused: . Niet dat ik iets met een jongen heb of wil, ik meot er niet aan denken. Maar ik heb het gevoel dat er meer vrouwen zijn die naar het eigen geslacht gaan dan mannen......
|
idd valt mij ook wel op.
'k heb er trouwens niet principiëel iets tegen het zoenen met een jongen, maar het moet wel een van mijn beste vrienden zijn en neit zomaar een of andere kerel die ik ergens tegenkom (owja, op sexueel gebied zou ik nooit verder gaan dan ik in het begin van mijn puberteit ben geweest :D alleen trekken dus ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |