![]() |
Welke DVD's heb je net gekocht? #2
En madagascar. :p
|
Snatch en Reservoir Dogs
Ja dus ik loop achter, nou en. |
Wes Craven: the collection
Met de volgende 3 films: Last house on the left. Summer of fear. The hills have eyes. |
Deze week wil ik Simpsons seizoen 7 en the wild bunch kopen. :o
Oh, en ik heb niets gekocht. :bloos: |
http://www.cinencanto.com/pics/posters/clerks.jpg
Geen idee waarom. |
A beautyfull mind
+ trumanshow + American beauty |
Special edition van Amélie
10 things I hate about you |
Simpsons seizoen 7. (y)
|
THX 1138 2-disc special edition (toch maar wel weer gekocht :D )
The Unbearable Lightness of Being 2-disc special edition Amadeus 2-disc special edition Irréversible 21 grams :) |
Citaat:
En als de film je toch niet aanstaat kan je nog altijd naar die super goede documentaire kijken op disc 2, over het onstaan van zoetrope. Alle greats komen aan woord. :) |
Ik heb 'm nog niet gezien. Ik ga er binnekort een keertje goed voor zitten. :)
|
En bij de Van Leest meegenomen.
Dô desu ka den Warui yatsu hodo yoku nemuru (The Bad Sleep Well) Nora Inu (Stray Dog) Kumonosu jô (Throne of Blood) Tengoku to Jigoku (High and Low) Kakushi-toride no san-akunin (The Hidden Fortress) Yoidore Tenshi (Drunken Angel) Tsubaki Sanjûrô (Sanjuro) Le Mépris Kurosawa <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een documentaire over Pink Floyd
Pulp Fiction |
12 Angry Men, originele versie met Henry Fonda. :)
|
Citaat:
|
Le consequenze dell' amore
Los lunes al sol No direction home: Bob dylan The mission Heat special edition En SAW 1, want die kostte maar 5 euro en ik had hem nog nooit gezien, te veel hype en shit, en nu heb ik hem eindelijk gezien en ik moet toegeven dat het een zeer smakelijke horror film is; origineel, degelijk plot, goede opzet, leuke twist etc. (y) |
Ik werd vandaag aangenaam verrast door onze vooraad, en daar dus ook meteen drie films van meegenomen.
Ilsa, She Wolf of the SS Ilsa, Harem Keeper of the Oil Sheiks Ilsa, the Tigress of Siberia :cool: :D (y) |
Ik mag weer eens gratis van Shell een dvd uitzoeken uit deze films:
MEET THE FOCKERS HOSTAGE THE INTERPRETER SAHARA WIMBLEDON BRIDGET JONES: THE EDGE OF REASON SHREK 2 Vertel me welke :o |
Wimbledon, onder hoge druk van mijn zusjes :o
|
Citaat:
Citaat:
Je kon niet wachten he, het vreet aan je. |
Viktor&Rolf: Because we're worth it.
Heb hem nog niet gezien, maar heb er goed vertrouwen in (dat heb je vaak als je iets koopt ). Denk dat ik hem wel kan declareren bij den Vader: toch belangrijk onderdeel van mn opleiding. (y) In 2007 misschien naar dezelfde school als V&R *fingers crossed* |
net pulp fiction gekregen,ben benieuwd iedereen zegt dat het een leuke film is..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zegt maar of hij de moeite waard is om te kopen.
|
American beauty (y) (beter laat dan nooit)
|
Amelie! Ik ben hard opzoek naar Spirited Away.
|
CHarlie &The chocolate factory
The Island |
Vandaag dan eindelijk bij de post:
Primitves and Pioneers of Cinema. (y) Metropolis (Fritz Lang) (y) |
Friends DVD Box 2, 3 en 4. Met gratis 1 en 10 onderweg. :cool:
|
lethal weapon 1 t/m 4 :D
|
Collateral
Prince Purple Rain Minority Report Als je begrijpt wat ik bedoel: Bommel! Tja, er was bitter weinig keuze, dus pakte ik maar blindelings wat mee, though ALS JE BEGRIJPT WAT IK BEDOEL > Studio Ghibli> Disney :D :o :p |
Net ontvangen: Casablanca.
|
3 voor 15 euro (y)
Pulp fiction Jackie Brown Teaching Mrs. Tingle |
Citaat:
|
:confused:
|
|
WHAHAHA
:confused: :( |
|
Leg die leuke grap van jou eens uit :(
|
Hij is nooit leuk geweest. :o :( net als La vita e bella :bloos:
|
|
The Corpse Bride
|
Net niks. Maar komend september haal ik Star Wars wellicht in huis. :)
|
Citaat:
|
Holy fuck, komt er echt een release van 'the original star wars trilogy' dit jaar? Sinds waneer is dit bekend gemaakt? :eek:
Zo ja, die moet ik hebben. Er zitten te veel shit dingen in de versie die we nu hebben: Kut Boba fett stemmetje, kut CGI characters in return of the jedi, veel kut. :o |
4 DVD's gekocht van een 25 euro bon.
Ice Age Donnie Darko Der Untergang Requiem For A Dream Ik heb wel smaak. (y):p |
Snatch
Lock, Stock and Two Smoking Barrels Bloodsport CULT! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |