![]() |
Wat doe je als je op de trein wacht?
Rondjes lopen op het station, boekje lezen etc.
Ik ga lekker zitten. ;) |
Een nieuwe smoes verzinnen voor waarom ik te laat ben. :D
|
op een bankje zitten
|
muziek luisteren, smsen, mensen kijken.
|
Staan.
|
bankje zitten / lopen / kijken,staren naar mensen,dieren / kijken hoe iemand doortrekt in de wc en alles op het spoor valt, gadver, wacht dan ff met naar de wc gaan :nono:
|
wachten HAHAHAHAHHA :(
|
met Belgen praten
|
|
bedankt ;) ;)
|
de rookpaal zoeken, vervelen met mijn telefoon.
voice mail luisteren. tripple chocolat coockie van te ah to go eten mmmmmmmmm goddelijk :) |
:)
|
eten,drinken, smsen en muziek luisteren.
|
Vol bewondering kijken naar dat enkele grassprietje dat tussen de stenen groeit. Mijn respect betuigen aan de duif die zijn angst voor mensen heeft overwonnen, en genieten van de zonnestraal die mijn gezicht verwarmd.
|
Citaat:
jij hebt vast veel tranen ;) :) |
Op een bankje zitten, of tegen van die leuningen staan. Icm muziek luisteren of met iemand praten. :)
|
Naar vogels staren die voor je voeten landen en die dan nietsvermoedend heen en weer waggelen op zoek naar broodkruimels.
|
Citaat:
|
Leunen op mijn gedachtes.
Nee, treinen kijken. :bloos: (y) >> V&V? |
Schreeuwen.
|
Citaat:
|
smsen, muziekie luisteren, rondjes lopen, borden kijken, vervelen
en als ik echt heeeeel lang moet wachten zitten en lezen |
meestal muziek luisteren, rare mensen kijken. Als ik weet dat ik moet wachten neem ik wel eens een boek mee
|
Aan andere mensen vragen hoe laat het vliegtuig komt. Echt leuk hoe ze je dan aanstaren.
|
Citaat:
|
Meestal staat de trein al bij het perron als ik daar ben. Zo niet, dan ga ik even naar de bruna of ako om daar tijdschriften en stripboeken door te bladeren.
|
Op m'n voeten leunen, om me heen kijken, bedenken wat anderen van mij vinden.
Heel onderhoudend. Ik hou niet van wachten, maar ik ben ook wel verwend met m'n elk kwartier een trein. |
Treinen bekogelen :p
|
Probeer ik allochtonen te beschermen, zie je toch weer negatieve exemplaren hè.
:p ;) |
lopen, staan, wachten, metro lezen, mensen kijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
staan, zitten, mensen kijken, smsen, smsjes lezen in mijn telefoon, bellen, krant lezen, boekje lezen, huiswerk maken, koffie drinken, eten, rondjes lopen, treinen kijken, treinen spotten, praatje maken
|
IJsberen...maar ik haal treinen zoveel mogelijk op het laatste moment.
|
Roken en koffie drinken.
|
Tja, wat om me heen kijken, misschien zie ik dan nog wat bekenden of andere boeiende mensjes...
|
roken, voor me uit staren...
|
Ik bekijk de cognetieve aspecten van de rondvliegende benzinneblikjes. Hoe zou de wereld zijn zonder de bijzonder interlectuele voltooid deelworrden, en als de vliegen brommers kochten. De kaarsenstandaards bezitten bakelieten neuzen en onder andere de minder goed ontwikkelde kippen.
|
Staan, mensen kijken, maar vooral staan en frustreren over de alweer telate trein
|
Schichtig om me heen kijken.
|
Staan met muziek aan.
|
Staan met muziek aan.
|
Staan met muziek aan, meedansen e.d.
|
Roken/muziek luisteren/lezen/eten/drinken. Gewoon, me vervelen dus..
|
Citaat:
dat, en roken, eten en bellen. |
Roken :nono: die rookzones helpen geen kut, rook waait alle kanten op
|
Ik ga altijd naar het boekwinkeltje in de stationshal. Daar hebben ze inmiddels geloof ik een hekel aan mijn kijkenkijkennietkopengedrag. Maar dat maakt me niet uit, want het doodt de tijd. :)
|
boekje lezen in de AKO, rondjes lopen, stilstaan/leunen. neurien.
|
Muziek luisteren, sigaretje roken, naar mensen kijken.
|
dagdromen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |