![]() |
spellen voor schoolkam
hoi hoi :)
maandag ga ik met mijn klas (23 personen) op kamp.. het is de bedoeling dat elke dag een groepje de dag gaat organizeren.. ik moet dus maandag.. =/ nu gaan we barbecuen maar daarna willen we ook wat spelletjes gaan doen. Weten jullie nog leuke spelletjes, die je met een groep van 23 jongeren kan doen? dankjewel.. |
Tja, zijn best veel spellen om te doen..
Levend stratego, speurtocht, douanespel enzovoort. |
Citaat:
|
als je een zachte ondergrond hebt (denk dat zand het beste is), kan je bijvoorbeeld dit spel doen (weet niet hoe het heet, wel ongeveer hoe het gaat)
Dan heb je een stukje afgezet en dan mogen de spelers zich alleen op hun knieën en handen voortbewegen. De bedoeling is dat de spelers elkaars sokken uit proberen te trekken zonder te gaan staan. degene die allebei de sokken kwijt is gaat uit het spelvak. Degene die als laatste overblijft is uiteraart de winnaar. Ik vond dit wel een van de leukere spellen. Verder heb je natuurlijk ook van die spelletjes als 'ik ga op reis en ik neem mee..' enzovoort.. wel leuk, een kamp |
Het weerwolfspel :cool:
|
Citaat:
|
zweedsrenspel
|
Citaat:
|
Schipper mag ik overvaren
|
Citaat:
je hebt vragen van 1 t/m 50 (bijv) die je willekeurig in een grote kring legt.. (bijv. 1 - 41- 33 - 3 - (dus niet op volgorde!) je maakt groepjes van 4 of 5 en geeft iedere groep een formulier met 1 t/m 50 dr op.. de ene groep begint bij 1 de volgende bij 15 en zo door. per groep rennen er 2 op het nummer te zoeken waar ze zijn (bijv. 1) de rest blijft achter.. als het tweetal terug is mogen de volgende 2. net zo lang tot alle vragen beantwoord zijn. deze nakijken fouten mogen ze verbeteren en dan kijken wie t snelste is geweest |
Roshambo.
|
Ik dacht al. Wat is nou weer een schoolkam. :s :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is ook een forumversie van, moet je ff op DK rondkijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ga idd leren spellen voor je op schoolkamP gaat (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |