![]() |
het wtf heb je gedaan vandaag-topic
ik kijk vol aandacht naar twee politiehelicopters die boven mijn huis rondjes cirkelen. Helaas voor hen is mijn vader niet thuis. HAHAHA GRAPJE HE. verder lak ik mijn nagels want dat mag ook weleens gebeuren dacht ik zo. en ik schrijf een mailtje naar een vriendin. type een mailtje natuurlijk. nouja, in elk geval heb ik er het maar druk mee :eek:
|
Nou ik werd wakker uit deze droom:
Ik had een dwergnijlpaard in mijn gigantsche badkuip. Hij moest overspringen naar de andere badkuip, dus ik ging em aanmoedigen. Hij sprong een beetje mis, dus ik ving hem en liet hem zachtjes in de goeie badkuip zakken. Daar zou hij nu aan de andere kant van de badkuip te bezichtigen zijn in diergaarde Blijdorp, en toch ook, aan deze kant, naar mij kunnen. Toen kwam Omar ineens uit het bad lopen. Ik gilde wat hij met mijn nijlpaard had gedaan. Hij zei wtf niks en liep weg. En toen kwam er een hangbuikzwijntje waar ik mee kon praten. Of ik hem wilde helpen zoeken naar zijn eieren. Ik pakte een stukje champignon van de muur en het hangbuikzwijntje en vroeg het nijlpaard om advies. Toen zochten we in een schuurtje naar de eieren, het zwijntje had een zaklamp en zei dat het licht niet aan mocht omdat ze ons niet mochten ontdekken. We vonden niks en zochten buiten. Daar was een minikerkhofje met een crime scene. We zochten daar en er was een onthoofde papieren zwarte piet. Dus kwam er een boze eland dat we de crime scene niet mochten bezoedelen. Maar de eland kon praten, dus echt niet dat dat een echte eland was. Dus pakten wij de eland en gingen net zo lang op zijn tenen stampen (want een echte eland zou hoeven hebben en geen pijn daarvan) tot hij bekende gewoon een man in elandpak te zijn. WTF!!?? In ieder geval ging ik toen naar de sportschool en toen met huisgenootjes het eerste ijsje van het jaar eten en toen een simpson aflevering kijken en nu zijn zij aan het schoonmaken en ga ik nu toch maar helpen ookal zeggen ze hoeft niet joh, omdat ik me kklui voel nu. |
Vandaag ben ik naar de supermarkt geweest, heb en mailtje getypt naar mijn projectgenoten want ik ben projectleider :( de krant gelezen en een beetje opgeruimd.
Ik denk dat ik ook mijn nagels ga lakken (y) |
Bridget Maasland bekeken.
|
ik zit al de hele fucking dag in dubio of ik nou voor mijn werk nog even de stad in moet gaan of niet. Zolangzamerhand gaat de tijd dringen.
Bovendien zit ik al de hele week te twijfelen of ik de stad in moet gaan. Ik ga maar denk ik. |
he ik denk dat ik weer langs de ah ga om de playboy te bekijken of kan
het ook via internet tegenwoordig :) |
ohja dat heb ik vandaag ook nog gedaan haha en toen tot de conclusie gekomen dat zij als ze 50 is waarschijnlijk een vette paardrijbroek aan d'r dijen heeft hangen :o die ze dan natuurlijk laat wegslurpen
|
Ik mis weer eens alles.
|
In het Engels wordt geen apostrof gebruikt bij meervouden.
|
Vandaag heb ik veel te veel geld uitgegeven aan spulletjes voor in mn nieuwe kamer, en ik heb al een deel verhuisd. En een gratis bank opgehaald die zo goor was dat ik m meteen bij het grofvuil gedumpt heb.
|
Citaat:
|
Ik ben er vandaag achter gekomen wie Bridget Maasland is, ookal weet ik nu alleen dat ze naakt in de playboy staat en dat beter had kunnen laten. :confused:
|
ik kijk oude zaai aflevering op de villa achterwerk site en vanavond ga ik one flew over the cuckoo's nest kijken
|
1-3 verloren
|
ik ging net weer collecteren en ik kreeg weer een paar kutopmerkingen en toen was mn straat af en moest ik eigenlijk nog een halve andere straat doen maar die laat ik lekker zitten want ik vind het niet meer leuk :( voor de rest ga ik spullen in dozen verpakken want ik ga bijna verhuizen (y)
|
Ik ben voor de zoveelste keer Fucking Amal aan het kijken want het is zo'n lieve film. Vanavond naar een noisefeestje in de Bazart. Yeah. (y)
|
Vanochtend na een pittige mentex veels te vroeg opgestaan, onderhoud gepleeg. Eindelijk naar huis, opgepickt door de chick en vervolgens lui in bed gehangen en biefstuk gegeten.
|
ik heb een kutdag en ik ben tegen n paaltje opgelopen :confused: en nu heb ik n enorme bult op mn voorhoofd. ik denk dat ik maar vroeg naar mn nest ga.
|
geshopppppt:
2 paar nieuwe schoenen, 4 truitjes, zomerjas, lingerie YEAHHH :D (y) |
Ik heb de was gedaan en nu is alles groen, :mad: . In Houten naar de Tell Me geweest, wat een kutzaak. Verder heb ik Harry Potter gekeken met mn zusje en vanavond heb ik een verjaardagsfeestje.
|
Ik heb vanaf vanochtend half 10 gewerkt en me doodge-ergerd aan mijn dozige irritante collega's dus nu heb ik een humeur waar je U tegen zegt :mad: :mad:
Zo pizza eten en vanavond is nog 1 groot vraagteken :confused: |
Twee eps van Prison Break gekeken. Krant gelezen, spelletjes gedaan, geslapen en achter mijn laptop gehangen, gepmd.
|
In mn eentje gewinkeld, haar geverfd en een beetje dood muziek geluisterd achter de computer.Vanavond ga ik een kampvuur bouwen met vrienden in een bos :confused: (y)
|
Opgestaan en gewerkt en DAT WAS HET WEER.
|
Citizen Kane gekeken + docu, en satc om het culturele gehalte maar weer omlaag te halen (y), boodschappen gedaan, afgewassen en opgeruimd EN gestofzuigd en opgeschreven wat ik eigenlijk zou moeten doen.
Oh en een spinazietaart gemaakt voor de 1e keer en hij is nog gelukt ook :confused: . |
Ik ging VIJF UUR LANG naar een open dag, want misschien moet ik toch maar weer eens naar school. Nu ga ik maar bier drinken onder een deken om te bekomen van deze spannende ervaringen :):):).
|
Ik charge mijn chagrijnigheid met het maken van smerige verliefde kutkunst en het luisteren van Jack Johnson. En zojuist betrapte ik mezelf op meezingen dus het is 666-1 voor mij.
|
Citaat:
|
Ik had net mijn eerste ALCOHOL CONTROLE door de Bestse Politie :eek: . Wat een dolle boel was dat. Maar gelukkig kreeg ik de P van PRIMA en hoefde ik niet mee naar het bureau :) :)
|
Ik ben nu dronken :)
En ik word overgehaald om morgen naar het patronaat te gaan |
ik ben dronken. en ik luisterde de hele avond naar foute muziek. ook raakte ik het nummertje van m'n jas kwijt. hierdoor stond ik geloof ik een uur in de rij. maar dit weet ik niet meer zeker aangezien ik het besef van tijd volkomen kwijt was. maar wel zeiden ze steeds dat 'ik maar moest wachten tot het einde want dan hingen er minder jassen en dan konden ze makkelijker zoeken' haha wtf stelletje lompe dozen. als ik zeg dat mijn jas zwart is en er een grijs vest in zit dan is dat heus niet zo moeilijk om te vindne. zeker niet als je de keus hebt tussen 2 paden. pff echt achterlijk. maar goed, ik heb m'n jas weer terug. morgen moet ik kkvroeg op dus nu ga ik maar slapen onee eerst muziek luisteren en dan slapen en dat overleef ik vast wel. kusje.
|
Citaat:
ik wil de hele avond wat doen na mijn werk, Club Rotterdam vrijkaartjes afgeslagen (want het is weer zo kut die brug overfietsen) en nu thuis wordt ik gebeld " ja ik ben in waterfront kom je" ja ik ben fucking echt net 5 minuten thuis. Ach whatever |
ik ging vanacht pokeren met botulismf en twee vrienden van hem. ik had nog nooit gepokerd en snapte er in het begin de ballen niet van, maar ik blijk het wel redelijk te kunnen. ik kan goed bluffen hahahahaha, want op een gegeven moment had ik twee kutkaarten maar ik besloot voor de lol de tegenstander helemaal in de stress te bluffen. die dacht natuurlijk dat ik twee perfecte kaarten had muhahaha, en dan draai je je kaart om en dan pwn je jezelf en de ander door zelf bijvoorbeeld 90% van je muntjes te verliezen maar de ander compleet niet laten weten wat je nou had aaaahahaha ik hou nu al van poker(L)
|
ik had gister een barbeque en aansluitend een feest in een huisje dat gesloopt gaat worden en toen heb ik veel gedanst en het was wel leuk allemaal. nu heb ik orgen een belangrijk tentamen wat ik niet kan herkansen en mag ik bij mijn twee baantjes werken van 12 tot tien KK. daaag voldoende :) :)
|
Ik ben vandaag uit mn bed gerold en heb mezelf naar de computer verplaatst. Vanavond meer (y)
|
ontdekking van de hemel gelezen, ontbeten, muziek gedownload en straks ga ik de hond borstelen & de boot schoon maken, hiep hoi.
|
Citaat:
|
Gisteren een feest bezocht en samen met medeforummers gedanst enzoo :) :( en ik snap niet hoe het kon dat ik zat was aangezien ik weinig had gedronken :confused: het is zo jammer dat ik bier en wijn door elkaar heb gedronken want aaaah mijn hoofd barst nu uit elkaar :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom net uit mijn bed en ik ga zometeen wandelen en vanavond pannekoeken bakken. En ik ben nu druk bezig te bedenken wat voor kleur ik mijn muren wil gaan schilderen.
|
Ik werd wakker, alleen teh sucks. Ontbijten trainen kwam vervolgens thuis en mn ma deelde me mede dat ze mn tas al heeft ingepakt \M/ nu Guild Wars straks Malcom in the Middle en biefstuk.
|
eten, stinken en verder nog niets
|
gister vakkundig een huis compleet afgebroken.
het was gezellig dus (y) . |
Er komen steeds meer stukjes van vrijdag&gisteravond naar boven en het is allemaal niet zo best :|
|
nog niks
wat een ultiem saai weekend (y) |
^ dat ook ja.
|
ik was voor mijn doen laat wakker en ik ging tv kijken ontbijten en computeren. nu heb ik net engels woordjes geleerd en het is makkelijk dus ik voel me wel goed. zometeen ga ik engels zinnen leren en wiskunde. ik ging net mijn onvoldoendes van dit jaar tellen en het waren er maar fuckin 15! :eek: en dat is vet goed want aan hete ind van vorig jaar had ik er 27. aangezien ik nu niet zo heelveel toetsen meer zal hebben (15/20?) doe ik het dan dit jaar beter :cool:. maar ik heb een kkweek want ik heb het druk en het is wel m'n laatste week op huiswerkbegeleiding :cool:
|
Citaat:
|
ik heb een WILDE nacht gehad en nu stink ik en ben ik verrot. vanavond naar de bioscoop. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |