![]() |
Welcome to Windows sheetmusic!
Hey!
Een paar maanden terug kwam ik dit nummer tegen op internet. Na wat speurwerk kwam ik achter het e-mail adres van de componist. Het is een muziekant uit Seattle, Canada. Met dit nummer heeft hij een 'songfight' gewonnen. Ik vroeg hem naar de bladmuziek van zijn song. Het nummer had hij echter geheel in een notation-programma geschreven en geëxporteerd naar midi en later de windows deuntjes eronder gezet en naar mp3 geconverteerd. Ik bood hem aan om er bladmuziek van te maken voor piano, wat te doen kan zijn (wat hij in de midi had geschreven was ondoenbaar, zelfs voor 2 piano's). Hij vond 't geweldig en hier alvast wat ik tot nu toe heb: Bladmuziek in .pdf (ongeveer de helft van het totale nummer af). Graag wil ik van jullie horen of het goed speelbaar is. Mij lukt het in ieder geval wel redelijk. Graag ook jullie commentaar op het hele gebeuren! Alvast bedankt! PL |
Wat vet zeg :cool:
|
geweldig nummer :cool:
|
bladmuziek doet het niet
|
Citaat:
|
Citaat:
Of heeft iedereen dat probleem? In ieder geval bedankt voor het commentaar :D |
nog steeds niet.
een gewone klik, gaat rechtstreeks naar de host waar die vandaan komt. Een doel opslaan als, download een corrupt pdf bestand. Als het er dus niet opstaat en ik doe doel opslaan als bij firefox. Download hij het bestandje, maar dan zonder inhoud. |
Citaat:
|
Het is zeker speelbaar, verder afslanken is niet erg zinnig. Qua notatie kan je je afvragen of het niet makkelijker is om soms een kwartnoot na een achtste in twee achtsten op te delen en tussen tellen over te binden. Dat speelt makkelijker maar ziet er lelijker uit. Ik vind die jazz-stijl wel wat lastig lezen soms. En als ik toch aan het zeuren ben: de laatste noot in de bas in maat 25 is geen cis maar een des :evil:
|
Citaat:
En de rest natuurlijk ook! PL |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|