![]() |
Je zoekt de titel van een liedje; Help elkaar ! (deel twintig)
ster.nl- Nummers uit reclames
Media Magazine- Nog een met nummers uit reclames google- Als je stukjes tekst weet CDDB- Liedjes uit films of soundtracks Deel 16 gezellig |
In het vorige topic ook gepost, maar voor ik kon kijken of ik antwoord had is het hele topic in het niks verdwenen :confused: Nog maar een poging dan.
Ik zoek een nr. uit een reclame, en op ster.nl kan ik het niet vinden. De enige tekst die ik weet is: "So just close youre eyes, dream the sweetest of dreams" en volgens mij komt het uit een reclame over hogedrukreinigers (?). Weet iemand welk liedje ik bedoel? |
Xbox 360 reclame, tekst "If you go down to the woods tonight, you'd better go in disguise" etcetera, eerste ingeving was dat het van Winnie the Pooh is maar ik wil het zeker weten, iemand?
|
Citaat:
Adverteerder/merk: X-box 360 Oorspronkelijke titel: Teddy Bears' Picnic Uitvoerende(n): Val Rosing & The BBC Dance Orchestra |
Citaat:
Bedankt (Y) |
ik had ook in een vorig topic gepost maar ik weet niet meer welk nummer ik zocht :(
|
snake - awake
|
Hey,
Ik hoorde dit nummer een paar keer op de radio, maar nooit echt mee gekregen hoe die heet. hij gaat zo vanne "You've got to love" ... "got to love". (vrouwelijke stem) Vrij nieuw nr volgens mij, iemand die 'm kent?? Alvast bedankt! |
Citaat:
Download de zogenaamde 'new voyager mix' want dit nummer is al 10 keer uitgebracht dus je hebt langzamere en snellere versies. |
Yup, dat is 'm, dankje!
|
Gister bij spuiten en slikken (bnn, www.uitzendinggemist.nl) in het item over dat cocaine verslaafde meisje.
"the junk of (y)our heart(s)" Kwam er steeds in voor, en vrouw zong het. :confused: :confused: |
Ik zoek het nummer dat bij de MTV reclame van Asian screen gebruikt wordt.
Via bovenstaande sites én die van MTV kan ik het niet vinden. Anyone ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu dankzij een vriend een liedje in m'n hoofd, hoor je heel vaak samen met The final countdown van Europe, is ook uit die tijd, altijd samen op Tell Sell reclames enzo,
gaat zo van.. Te te te te te te te te ne ne.. te te te te.. te ne ne ne ne ne ne ne neee ne.. :bloos: het slaat nergens op.. maar ik kan me geen lyrics herinneren.. |
Citaat:
Super, dat is iig al iets! Tot nu toe heb ik wel een playlist, maar welke het is... Track Listings 1. Summer Overture 2. Party 3. Coney Island Dreaming 4. Party 5. Chocolate Charms 6. Ghost Of Things To Come 7. Dreams 8. Tense 9. Dr. Pill 10. High On Life 11. Ghosts 12. Crimin' & Dealin' 13. Hope Overture 14. Tense 15. Bialy & Lox Conga 16. Cleaning Apartment 17. Ghosts-Falling 18. Dreams 19. Arnold 20. Marion Barfs 21. Supermarket Sweep 22. Dreams 23. Sara Goldfarb Has Left The Building 24. Bugs Got A Devilish Grin Conga 25. Winter Overture 26. Southern Hospitality 27. Fear 28. Full Tense 29. The Beginning Of The End 30. Ghosts Of A Future Lost 31. Meltdown 32. Lux Aeterna 33. Coney Island Low *zoekt verder* |
Ik zoek een liedje en het is iets met snake en awake
bij deze ;x |
Gevonden (y)
Heel saai, gewoon via Kazaa gezocht op requiem for a dream theme. Thnx all! |
Iemand die vanavond toevallig De afvallers heeft gekeken en weet hoe het pianostuk heet dat te horen was toen ze aan het fietsen waren?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zoek een liedje..met een beetje van boogie gevoel waarbij iets wordt gezegd in de trant van these thought running trough my m.m...mm..mmind.. und so weiter (p een melodietje van pieee..........paaa) dusss :D |
Citaat:
of miss het liedje van aerosmith: cause even when I dream of you The sweetest dream will never do I’d still miss you baby And I don’t want to miss a thing Don’t want to close my eyes..etc |
Ik zoek een hip-hop-achtig nr en dacht heel lang dat het Cocktail van Postmen was, maar dat is dus niet zo.. Het stamt uit eind jaren negentig denk ik, en ze zingen iets van:
"no matter what the crisis is, i refused to live like this" das het enige zinnetje wat ik nog herinner maar met google kom ik niet echt verder.. iemand die het herkent? *hoopvol* |
Dat nummer van de Carl Cox in Concert reclame lijkt vaag op ''That's The Bass'' .
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat voor soort nummer is het eigenlijk ? |
ik zoek een liedje..met een beetje van boogie gevoel waarbij iets wordt gezegd in de trant van these thought running trough my m.m...mm..mmind.. und so weiter (p een melodietje van pieee..........paaa) dusss :D [/B][/QUOTE] ( is ook een nieuwere versie van volgens mij met een beat eronder te te teee)
|
Citaat:
Narcotic - Liquido, ik wist het wel, maar kon er écht niet op komen. |
Citaat:
|
"I can see my whole world passing by.. blabla"
rustige neger stem maar wel beetje snelle beat :) veel gedraait op radio |
Citaat:
|
Voor mensen die naar making the band 3 kijken op mtv (de nieuwe) ...het nummer dat heel vaak wordt gezongen bij de voorrondes...
Iemand?? |
Citaat:
|
ik zoek een liedje..met een beetje boogie waarbij iets wordt gezegd in de trant van: these thought running trough my m.m...mm..mmind.. und so weiter (p een melodietje van pieee..........paaa) dusss :D ( is ook een nieuwere versie van volgens mij met een beat eronder te te teee) ( en de stem die het zingt is van een man die hoog zingt)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zoek de nummers die heb ik van een counterstrike server (loadingsong) heb stukjes van de nummers geuploaded
http://www.fasterupload.com/ebd4a236 (30 sec. wachten) http://www.megaupload.com/nl/?d=XNZC4P9W (45 seconden wachten de laaste 10 seconden dan komt er een scherm voor die aftellende tijd op het kruis van het scherm klikken) Alvast erg bedankt Maradinus |
Citaat:
Citaat:
|
Ik zoek het liedje van de reclame van Caz! (komt op net 5 vaak). Twee mannen in een kamertje, aan het 'dansen' op een bepaald liedje. en die is zo leuk:D
|
Citaat:
Dat is um niet :( |
volges mij is t
I can see my whole world changing :bloos: ik weet het niet meer |
Citaat:
Toch bedankt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe het liedje op deze website heet
|
ik zoek weer een liedje :bloos: dat tegenwoordig vaak gedraaid wordt in de kroeg en daar komt telkens en trompet/saxofoon in voor.. te..te...te.te..te..tete..t..te
|
Citaat:
Party Squad - I'm sorry |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |