![]() |
[GEZ] Epileerapparaat
Aangezien mijn benen weer van hun wintervacht ontdaan moeten worden, zoek ik een epileerapparaat. Omdat ik geen idee heb of ik dat handig ga vinden, wil ik liever eerst voor niet al te veel geld van iemand zo'n ding overnemen. Want om nou meteen 70 euro uit te geven aan iets waarvan je niet weet of je het vaker dan één keer gebruikt...
Maar goed, ik zoek dus een epileerapparaat. Het liefst van een beetje degelijke kwaliteit, zoals van Braun of Philips. Maar als je een merkloze hebt die gewoon goed werkt, is die ook welkom :) |
http://www.kijkshop.nl/index.asp?str...uctgroepID=414
50 euro bij de kijkshop. Is wel al iets goedkoper dan 70, maar dan heb je tenminste wel een nieuwe, niet eentje waar de haren van de vorige gebruiker nog in zitten :s |
Citaat:
|
Ik heb een epileerapparaat dat amper gebruikt is. 'k zal eens kijken of ik hem weg mag doen of dat mijn zusje er nog plannen mee had, als je wil, en dan maak ik 'm schoon enzo natuurlijk. Wat zou je eraan uit willen geven? Het is trouwens wel een vrij oud model enzo, niet met allemaal heftige moderne trucjes erop. Braun geloof ik.
|
Citaat:
Nou.. als ik op zoek was naar zo'n ding zou ik het wel weten denk ik :) |
Ik vond een eplilady nog nieuw in mijn kast. Ik heb hem ff geprobeerd op mijn benen.. maar het doet zo zeer dat ik hem toch niet ga gebruiken
Zit nog garantiebewijs bij, en een adapter. Aan de andere kant zit een ladyshave. Ook zit er een schoonmaakkwastje en een zakje! het merk is carrera, onbekend lijkt me. Mssn heb je interesse? |
Bedankt voor jullie reacties!
Inmiddels heb ik er eentje besteld, die zit 'gratis' bij een abonnement op een tijdschrift :) Dus eigenlijk mag dit topic dicht! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |