![]() |
Stonermuziek.
Dus wat luister jij het liefst wanneer je stoned bent?
|
opgezwolle - regendans
en drum n bass |
Veel meer dan ik me nu ga/kan bedenken.
Maar in ieder geval King Crimson, Kraftwerk... En natuurlijk: http://www.8bitpeoples.com/_images/d...s_-_axel_f.gif |
reggae, duh... ook massive attack en pink floyd
|
cuby & the blizzards
|
|
Atm:
Nirvana U2 Lost Prophets Greenday Placebo En vast nog wel veel meer. |
placebo (y)
maar ook; the doors, moody blues, pink floyd |
Heb je het nieuwe album van Placebo al?
|
off-topic, ik wel
on-topic, ook Muse is relaxed |
pulp fiction soundtrack
jimi hendrix Deicide |
jimmy hendrix
bob marley dick dale gorillaz long beach dub all stars opgezwolle |
en Charly Parker natuurlijk (Y)
|
Pink floyd
The Doors Pearl Jam Sphongle Einheit Tori Amos Norah Jones Bob M Goldfrapp Ligt eraan in wat voor bui ik ben ;) |
-Opgezwolle
-THC (vooral 100% zuen) (y) voor de rest alles wat er toevallig aan de shuffle voorbij komt. |
Citaat:
|
|
radiohead
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gorillaz
dream theater saint germain manu chau |
bob marley
|
Daft Punk
Gorillaz Bob M Propellorheads System of a down |
soad idd. Aerials... :cool:
|
Doom t/m noise,IDM t/m tek
Veel stromingen herbergen goede shit, imho. |
Tool
Jimi Hendrix Bob Marley Frank Zappa Black Sabbath Led Zepplin Pink Floyd En een enorme zooi jazz en blues artiesten die ik niet allemaal opnoemen ga. |
radiohead
boards of canada seesaw animal collective interpol en sommige dingen van blur |
Bob Marley natuurlijk :cool:
verder Gorillaz, Prodigy, jack johnson is ook chill en.... AFROMAN! |
Post-rock.
|
Citaat:
OST van games doen het meestal ook wel goed (y) |
shiiiit allemaal van die normale muziek
probeer Infected Mushroom, Andidepressiva en andere psy-/goa trance, daar word je pas lkkr gek van. IM is trouwens niet alleen super tijdens het blowen, ook daarbuiten. |
Citaat:
|
Gewoon reggae, of tjille dnb
|
Ik geniet graag van alles dat mooi gemixt is als ik in mijn eentje een blowtje doe. Koptelefoon op en gaan. In gezelschap meer wat vage 60's psychedelische rock of dub en ook Serge Gainsbourg gaat er goed in. (Maar dan geen sequencerdub, dat graaf ik niet.)
@bosbeest; haha, goa. |
bone thugs deat twista till po pimpin
|
Citaat:
|
The Pixies
|
Spinvis duidelijk je gaat stuk :P meesterlijke teksten alleen begrijp ik ze niet:P. pas na 4 x luisteren.
Label: Excelsior 1. Bagagedrager 6:12 2. Smalfilm 4:00 3. Voor Ik Vergeet 4:23 4. Astronaut 4:13 5. Ronnie Gaat Naar Huis 4:39 6. In de Staat van Narcose 3:33 7. Mike Clark 0:32 8. Herfst en Nieuwegein 3:49 9. Handige Tante / Jongen Met Geld 2:25 10. De Talen van Mijn Tong 2:23 11. Leo's Definitieve Aquarium 0:59 12. Limonadeglazen Wodka 4:58 13. Regen en Patchoulli 4:10 46:16 laatzzz BB |
Oh ja Spinvis ook.
En Radiohead. |
|
Ik mis nog:
Red Hot Chilli Peppers Queens Of The Stone Age Reel Big Fish The Police POD Rage Against The Machine The White Stripes Acda & De Munnik Alien Ant Farm Aphex Twin Beef Coldplay Blink 182 En vast nog wel meer maar ik heb nu geen zin om 8000 nummers door te scrollen. |
Citaat:
|
Deze zet ika ltijd op als ik (stoned) thuis kom:
The verve - bittersweet symphony The verve - wonderfull waste The used - blue and yellow The used - All that I've got Santana ft Steven Tyler - Just feel better Veel nummers van RHCP en ik vind het album 'Discovery' van Daft Punk ook altijd wel geschikt. Maar eigenlijk blow ik nooit alleen, dus dan zitten we vaak gewoon wat te ouwehoeren of levenloos te zitten ergens. |
tenacious D :)
altijd lachen om te luisteren als je stoned bent :) zelf een keer stoned van geworden zonder wiet |
Veel van het bovengenoemde, vooral Tencious D, Black Sabbath en Tool. Ook The Doors.
Maar tegenwoordig vooral Bach. (y) |
Citaat:
|
moss icon
gitaarwerkjes ambient |
als het maar blues of soul is ist goed :p
|
voor paddo'en: kitaro - astral voyage
dikke 70's-80's synth music, new age shit, ik ben niet zo van die new age zooi, maar deze shit is echt kk vet als je spacet |
booker T & the MG's
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |