![]() |
don't know...
Hoii
Ik heb een probleempje in de liefde.. Theeft een lang verhaal maar ik zal het proberen kort te houden. Ik vind een jongen leuk waar ik 3 jaar mee in de klas heb gezeten. Nu zit ik al 2 jaar niet meer bij hem in de klas . Maar toen ik bij hem in de klas zat vond hij mij leuk. daar ben ik pas geleden achter gekomen. Maarik vind hem dus nu leuk. Maar hij vind me wel gewoon een leuk meisje maar hij wil nu nog geen verkering over een paar jaar pas. Maar ik sms hem en dan smst hijwel terug ensjo. Maar nu opeens smst hij niet meer terug:S echt heel vaag. Maar dat was afgelopen woensdag gloofk. En donderdag/vrijdag gingen we naar Parijs met school en ik zat toenmet hem in de bus..(was toevallig dat we allebij in 1 van de 3 bussen waren gestapt) maar op de terug weg zat hij naast me aan de andere kant van het gang pad. En toen begon hij weer te praten ensjo en of hij me ipod mocht lenen.. Dus ik weet echt niet of ik nog een kans maak of hem gewoon moet vergeten... :confused: Kuss |
gewoon proberen ;)
|
Gewoon proberen, idd. Dingen als pas over een paar jaar verkering willen gaan over het algemeen vanzelf weg als er iemand in de buurt is die hij wel wil. Ga ervoor, zou ik zeggen.
|
Als hij absoluut niets van je wilt vermijdt ie echt wel elke vorm van contact hoor.
En een ipod lenen ,lijkt mij wel een erg concrete vorm van contact zoeken. Go for it funky apiee |
ja of hij verveelde zich gewoon uitermate!!
|
offtopic: leuk om te zien waar anderen soms een probleem van maken. @funky-aapii: Das absoluut ni gemeen bedoeld. ;)
ON: wa heb je te verliezen? Go for it. :) |
Niet geschoten is altijd mis, zoals mijn wijze oma altijd zei :o
|
Citaat:
|
Citaat:
"het leven is een pijp kaneel; ieder zuigt en neemt zijn deel" Maar idd, gewoon proberen, kijken of hij interesse heeft en wie weet:) |
Vergeten. :o
|
omawijsheden :cool:
|
Waar slaat het op dat hij pas over een jaar iets met je wil dan?
|
Vergeet hem, je vindt echt wel wat beters, iemand die aandacht aan jou besteed en niet steeds op jou bestaan geattendeerd moet worden door een smsje.
Hoe vaak kan je trouwens 'maar' in een post zetten ;) |
Citaat:
|
wtf? Is dit echt een probleem? :confused:
Gewoon proberen, wat heb je te verliezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Klinkt best wel als een brugklasprobleem.
|
Wat voor'n ipod heb je?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |