![]() |
Bij welke bank(en) heb je een rekening?
Waar heb jij je geld in bewaring en waarom bij die bank?
TS begint: Bij de Rabobank, zat eerst bij de Postbank, maar die waren mij te traag met overschrijven van spaarrekening naar eigen rekening en de Rabobank had een hogere spaarrente. |
Postbank, maar die zuigt.
En helemaal met die kutreclames. |
Echt handig, waar staat ABN? Ik vertik't te stemmen zonder een ABN AMRO optie :nono:
|
Rabobank, en bij postbank heb ik ook nog een en ook nog bij amrobank geloof ik maar die laatste is een spaarrekening van m'n ouders voor mij.
|
Postbank, ik ben er erg tevreden over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de Postbank, maar ik ben de laatste tijd niet zo tevreden over ze.
|
Bij de Rabobank (studentenrekening en internetbonusspaarrekening).
|
Heel veel banken. Steeds als je een cadeautje kreeg bij een aanmelding, heb ik een nieuwe rekening geopend met daarop 10 of 25 gulden. :o
Maar ik gebruik eigenlijk alleen mijn Postbank rekening. En de reden daarvoor is omdat je toch een bank moet uitkiezen, en ik verder niets te klagen heb (gehad) over de Postbank. |
Postbank is ultratraag, en stom en niet gartis internetbankieren. En hoeveel mensen wel niet switchen van een girorekening naar een andere bankrekening
|
Citaat:
|
Rabobank, ik heb een jongerenrekening. Dat hebben mijn ouders voor me geregeld, ik heb dat ding al sinds ik was geboren ofzo. :) En bovendien werkt mijn m00der bij de rabobank.
|
Citaat:
|
rabobank studentenrekening en ASN bank spaarrekening
|
Postbank en SNS
|
Anders, nl. CVB bank (onderdeel van SNS) is dichtbijzijnde en ze hebben wel goede service enzo. heb er een spaar en een prive rekening (y)
|
Postbank, easy blue rekening.. maar daar is helemaal geen rente :nono:
Maar mijn ouders hebben ook Postbank dus heb ik dat ook. |
ABN :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Opeens heb ik bij Fortis, Postbank en SNS bank een rekening. Dat moet binnenkort maar even omgegooid.
|
Citaat:
|
postbank.. en ik vind postbank erg fijn. geen randomreader nodig en je kan overschrijvingen doen met je telefoon. en het fondsbeleggen gaat erg makkelijk met postbank.
Citaat:
ook nog een rekening bij abn amro maar die gebruik ik alleen om muntgeld te storten. (geen muntgeld sorteermachine bij de postbank ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij het voortvloeisel van de boerenleenbank en de SNS
|
Citaat:
|
Postbank
ABN-AMRO En nog wat geld op de CVB bank terwijl dat er allang af had moeten zijn, maar ze doen dat maar niet. |
Ik zat bij de Rabo, die leverde altijd gezeik op. Toen stapte ik over op de Postbank. Zolang je stuffi ontvangt is de Postbank fijn, zodar dat stopt is het een kutbank die nergens aan mee wil werken :|
I-net bankieren bij de Rabo vond ik overigens veel fijner dan dat vage gedoe bij de Postbank. |
Rabobank, en zeer tevreden over.
|
eerst had en ABN en Postbank en nu heb ik alleen nog maar de postbank
|
Citaat:
|
ABN Amro
|
Citaat:
|
Rabobank. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ot, Rabobank (2x) en Abn Amro. |
Citaat:
OT: Postbank, SNS-bank en een bij de ABN AMRO. Ik gebruik vooral die van de Postbank. Waarom? Geen idee. |
Abn amro
|
Postbank, zowel particulier als zakelijk. Gewoon omdat ik al jaren erg tevreden ben en slechte ervaringen heb met ABN, Rabo en SNS :)
|
Citaat:
bij postbank heb je trouwens ook nog een zelfgekozen plaatje op je bankpas http://forum.dutchbodybuilding.com/i...headbanger.gif |
Rabo...sinds m'n geboorte al...toen openden paps en mams daar een spaarrekening voor me, en ik heb nooit een overtuigende reden gehad om over te stappen op een andere bank.
|
Citaat:
(ik gaf je toch alleen maar gelijk! Heb alleen wel gestemd...) |
Rabobank.
|
Rabobank en Postbank, omdat mijn ouders daar ook een rekening hadden en er tevreden over waren...
|
Citaat:
Iedereen bewondert mijn giropasje nu. :o (y) |
Postbank en ASN.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |