![]() |
Hoeveel flessen shampoo en douchegel staan er bij jou in de douche?
En als het er niet al te veel zijn, welke dan? :) Gebruik je ze ook regelmatig?
|
TS begint:
Ik heb drie flessen douchegel en drie flessen shampoo waarvan ik er van beiden twee regelmatig gebruik Shampoo: - Zwitsal babyshampoo - Andrelon glad en steil - Dove normaal haar (maar die gebruik ik nooit) Douchegel: - FA komkommer - Kruidvat shampoo en douchegel in een - Nivea iets (die gebruik ik pas als die andere op is) |
Shampoo:
- Fructis 2-in-1 (shampoo + conditioner), - Kruidvat-merk, - AH-merk, Die wissel ik af :) Douchegel: - Sanex, - Bodyshop Oceanic Die wissel ik ook af, pak altijd gewoon waar ik zin in heb. Meestal gewoon neutraal Sanex. |
In de douche zelf staat niks, aangezien ik die deel met 4 anderen, dan zou het een zooitje worden als iedereen alles er maar neer zou zetten. Is geeneens plek voor trouwens.
Maar ik gebruik verder - garnier fructis shampoo - andrelon cremespoeling - vincent van gogh shower gel |
1 fles shampoo
1 fles douchegel Waarom zou je er meer neerzetten? |
1 fles shampoo
1 fles douchegel Waarom zou je er meer neerzetten? |
Stuk of zes ofzo, geen idee wat het allemaal is, zijn van mijn huisgenoten.
|
1 fles blauwe doucheschuim
1 fles goedkope shampoo En dat is het wel weer zo'n beetje. |
Momenteel staan er drie flessen van mij in de douche. :bloos:
Face Wash van De Tuinen Urtekram rozen shampoo :cool: Kan ik iedereen met een gevoelige hoofdhuid adviseren Bebe care douchegel voor de droge huid In het mandje in de badkamer staat ook nog Dove douchegel (relaxing shower oid), Urtekram kamille shampoo en in m'n kast staat nog véél meer. :bloos: |
Citaat:
--- ontopic.. wij hebben een grote rieten mand staan er daar gooien we (bijna letterlijk) alles in.. - sanex - ah merk - een of ander vaag merk van mn moeder - fa - badedas - adidas - da merk voor de haartjes - herbal - ah merk - en nog iets.. (geen zin om te kijken) |
0, we hebben gezamenlijke douches, iedereen heeft zn shampoo enzo op zn kamer
|
2 flessen douchegel en 5 shampoo's.
|
1 douchegel geen idee welk merk
4 shampoo fructis 2x palmolive dove |
4 flessen douchegel
2 flessen shampoo 1 fles haarmasker 1 fles conditioner |
Ik heb in de douche staan:
1x axe boost of een andere, maar dat weet ik niet ;) 2x Andrelon ;) |
4/5
|
HEEL VEEL, te veel wat mij betreft. Mijn zusje heeft er echt 10 soorten shampoo staan ofzo :s Meeste van herbal essence en andrelon. Mijn ouders gaan voor schwarzkopf of goedkoop merk van de supermarkt. Ik gebruik een kuur van schwarzkopf geloof ik (dat zijn 2 potjes) en een flesje van de etos. Aan douchegel hebben we ook een heel assortiment staan:P. Ik gebruik iets van de aldi en scrub van de etos.
|
1 fles shampoo, weet de naam niet, van yves rocher is het met kamille, en 1 fles douchegel van badedas 'sensual sun' die echt verschrikkelijk lekker ruikt.
|
We kunnen DK beter opheffen.
|
Dove (met komkommer en zeewier oid)
Dove shampoo voor droog haar Palmolive amandelmelk Babyolie Sanex (zowel shampoo als body spul) Palmolive paarse flacon Niveau badoil (oid) Niveau glans shampoo Andrelon conditioner rood haar En nog wat spul in een doos :bloos: Genoeg voor 1 mensch? |
Veel :)
|
In de douche zelf staat Brilliant Brunette shampoo en Dove Oil douchegel.
Dan heb ik nog een rekje met 10.000 andere dingen erin. |
Ik heb geen idee.
|
2 flessen douchegel, shampoo en de rest staat altijd in de kast :)
|
6 ofzo?
|
2,
1X axe, verschillende smaken per week. (welke er die week in de reclame zijn :D ) en 1X italiaanse lavendel spul |
uhm
Andrelon shampoo Vogue douchegel Fa douchegel Dove douchespul nog iets,,, tsja.. net jarig geweest, krijg je veel douchegel... :p |
1 fles Shampoo (C1000 :p ) , 1 fles crèmespoeling (DA) en 1 fles douchegel (Kruidvat Eucalyptus).
|
andrelon 2in1 voor mij en m'n zusje
andrelon voor gekleurd haar voor mama head en sholders voor papa/ iemand die roos heeft :confused: palmolive voor papa andrelon cremespoeling voor mijn zusje en heeel soms ik 1 douchegel, op dit moment fa, mar dat wiselt vaak. 1 badschuim van palmolive, maar we gaan eigenlijk nooit in bad |
1 fles Fructis shampoo voor stug en droog haar
2 flessen Fructis crèmespoeling ook voor stug en droog haar 1 fles van Dove (van die oil geuren) 1 fles Andrélon winterboost Deze gebruik ik allemaal heel regelmatig 1 fles Latina crèmespoeling 1 fles van Kneipp (rozemarijn) 1 fles L'oréal citroen bodyscrub 1 fles Dolce & Gabbana douchegel (light blue) Deze wat minder vaak maar toch ook wel. 1 fles Schwartzkopf shampoo en 1 crèmespoeling, beide voor gekleurd haar. Deze zijn niet van mij. :o |
Shampoo:
- Herball Fruit - Andrelon Antiroos - Conditioner Douchegel: - Vogue Friends - Celine Dion - Nivea - Dove - E-sprit - Gewone :p |
Bij ons thuis een stuk of 5 / 6...
Op mijn studentenflat geen, ieder gebruikt zijn/haar eigen shampoo en neemt die dan mee de douche in als hij/zij gaat douchen. :) |
Bij ons staan geloof ik 3 soorten douchegel en 1 soort shampoo, of 2..
Ik gebruik van beiden maar één soort. De proefdiervrije (y) |
Heb niet gesorteerd op douchegel en shampoo maar wel even snel geteld; 17.
|
Geheim.
|
Een hele lading van mn huisgenotes, zelf gebruik ik geen doucherommel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga het volgende week ff checken.:)
|
douchegel:
sanex bodyshop perzik ofzo rupsje nooit genoeg iets van benneton love extract ofzo*van mijn zusje* fa dove shampoo: andrelon gekleurd haar andrelon krul haar een of ander raar merk gekleurd haar Alleen uit badkamer van mijn zusje en mij. |
He Roos, mijn zus heeft ook Brilliant brunette shampoo & conditioner. Ik heb het ook wel eens gebruikt, maar mijn haar wordt er droog en elastisch van :( .
Ontopic: Shampoo Gliss kur aroma Gliss kur hair repair oranje Conditioner Fructis volume & body Charles worthington results moisture seal Douchegel Axe Boost Axe Thai Massage ´L eau Dissey all over shampoo Nikos for men |
Ik kan me niét voorstellen dat je werkelijk oprecht geinteresseerd bent in mijn antwoord op deze vraag.
(indien ik dit niet juist veronderstel zal ik (mét oprechte excuses) alsnog alle flessen in mijn badkamer tellen) |
3 flessen shampoo
1 fles crèmespoeling 1 fles douchegel |
Hoort dit niet bij onzin?
|
Citaat:
|
Citaat:
(maar als je het echt graag wilt weten wil ik wel tellen, hoor ;)) |
Citaat:
|
Van mij: shampoo, crèmespoeling (beide van Andrélon)
Van anderen: nog een flink aantal meer. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |