![]() |
natuurkunde examen
Ik was in mn examenbundel een examen aan het maken, komen er allemaal opdrachten over lenzen enzo... terwijl wij die hoofdstukken hebben overgeslage, nooit gehad dus... moeten we die wel weten voor het eindexamen?
|
Ja zover ik weet wel ja..! Wij hebben die ook niet overgeslagen met de lessen. Het is gelukkig niet zo'n lastig onderwerp maar wel vreemd zeg..!
|
4. Natuurkunde 12006 en 2007
Subdomein C1, Beeld en geluid waarnemen (22-27) 5. Natuurkunde 1,22006 en 2007 Subdomein C2, Eigentrillingen en golven (28-33) N.b. Het subdomein C1 behoort dus wel tot de examenstof van natuurkunde 1,2 Die hoef je niet te kennen.. En Domein C1 is Citaat:
|
Ons is inderdaad wijsgemaakt dat breking en lenzen niet voor het CE hoefde maar hij moest het wel vragen voor het SE.
Na1 that is. |
oke thanx :)
|
lenzen zit idd NIET in het CE
das wel jammer want da was een super makkelijk onderwerp! :p |
|
Hoi!
Ik ben natuurkunde-leraar. Op zoek naar wat er nou precies niet geleerd hoeft te worden, kwam ik hier terecht. Een leerling vroeg ernaar. Hij was het vergeten, ik heb het namelijk in de les gezegd, dat ben je als leraar verplicht. Daarnaast ben je verplicht om de onderwerpen die niet op het CE komen, wel te behandelen en te toetsen op het SE. Het is namelijk nogal a-sociaal om dat niet te doen, zeker tegenover mensen die bij hun vervolgopleiding nog met natuurkunde te maken krijgen. Daarbij is het dit jaar een vrij eenvoudig onderwerp. Door het niet te behandelen en te toetsen, ontneem je je leerlingen de kans om een goed cijfer te halen. Groet! |
hoe kom je ook alweer van een sin naar graden... ?
Stel: sin a = 0.0343, wat is dan de grootte van a ? |
sin-1 ?
|
Laat maar, ik kijk weer eens hartstikke scheef...
Bij mij komt er 1.9 uit, en ik dacht dat er 20 stond, maar er stond 2.0, dus ik heb het wel goed, maar toch bedankt :) |
De inverse sinus van 0.0343 nemen.
|
Ligt het aan mij of is het examen van 2005-I (na1,2) gewoon super vaag? Bij opg. 15 ben ik er zeker van dat 90% van de leerlingen het verkloot heeft vanwege verkeerd aflezen.. En opg. 17.. Hoe moet ik dat weten? Opg. 13 is ook zo'n geval van "laat maar naar de volgende gaan.." :eek:
Die examens van 2004 en vroeger zijn best goed te doen, maar die van 2005 is echt vaag. Ik hoop dat 2006 weer de stijl van 2004 wordt.. we zien wel morgen. |
Citaat:
|
Ik heb het iig superslecht gemaakt vandaag :(
|
Dat gevoel heb ik dus ook :(
|
Citaat:
|
|
Dit ging echt enorm slecht. De hele tijd dat geklooi met Kwh, maar de rest was ook echt niet te doen! Vreselijk moeilijk!!
|
Citaat:
Hopen op een soepele normering...:( |
Citaat:
|
Oew nu ik het nagekeken heb lijkt het toch nog niet zo hele slecht.
En klagen bij het laks heeft niet al te veel invloed op de normering hoor. Dat word meer gebaseerd op de 1ste 5 leerlingen van je school. |
Citaat:
|
Citaat:
|
^^mooi
k kon me ZO niet concentreren.. echt k kon de domste dingen niet meer.. egt alles klutste door mn hoofd... was echt zo raar... heb echt de debielste dingen fout gedaan die ik eigenlijk best wist :| misschien beetje over-leerd misschien :confused: ga het misschien wel herkansen... moet echt wel hoger kunnen halen |
Jep ik vond t ook veeeeeeeeel te moeilijk bij ons op school ook iedereen dus ik ga gewoon uit van soepele normering, had ook 33 punten viel me reuze mee :s
|
T ging prima. Tussen de 6 en de 8 gehaald met 1 uurtje doorbladeren. :)
|
60 punten, tussen de 6.6 en 6.8 (na12) :)
|
Ik had bij de eerste vragen echt iets van "sorry, wat?!" maar later kreeg ik ingevingen en is het toch nog soort van goed gekomen.. hoop ik. rond de 40 punten so we will see, heb een 5.2 nodig
|
ik hou nog steeds van mn gr en ik heb verdomme die ene vraag met dat schema fout verbeterd, ik had eerst een comperator en invertor en toen heb ik mn invertor weggehaalt :mad:
verder vond ik m wel te doen |
Ik vond het idd ook wel mee vallen. Bij sommige vragen had ik wel zo van wayoooo wtf, alleen later dan kom je er toch nog wel achter.
|
Ik vond het wel een pittig examen, bij heel veel vragen had ik een wtf-gevoel. Vond het wel jammer dat er helemaal niets van soortelijke warmte enzo in zat en het was iets te veel elektriciteit.
|
Wat zal de normering ongeveer worden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |