![]() |
Wat mis je nog in je lifestyle?
Hallo!
Ik had aan jullie een prangende vraag. Ik zit in het eerste jaar van de studie communicatie in Groningen en moet in deze laatste periode een nieuw lifestyleproduct bedenken speciaal voor studenten. Het mag eigenlijk zo gek als je wilt, maar het moet wel tastbaar zijn en een beetje te realiseren. Het is ook de bedoeling dat wij ons nieuwe product tentoonstellen op een beurs en hierbij moeten wij het product echt laten zien. Het is echter niet belangrijk dat wij dit product zelf hebben gemaakt, het gaat puur om het bedenken. Dus, wat mis je nog op het gebied van je lifestyle? Wat ontbreekt er nog als je je pizza aansnijdt of met vijf biertjes door een mensenmassa probeert te komen? We hadden zelf al een soort riem bedacht met houdertjes voor sigaretten, bier, je telefoon en portemonnee of een houder voor een krat bier voor achterop de fiets! Spui hier de rest van je ideeën... (y) En bedankt alvast ;) |
meer zwart wit geblokte spulle :cool:
|
Citaat:
|
de ideeen die je hebt vind ik best slecht.
ik ga er eens over nadenken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En een beetje onze ideeen stelen. :nono:
|
ja ga je eigen dingen bedenken :nono:
|
Het is helemaal niet raar om onder studenten te peilen waar ze behoefte aan hebben, lijkt me toch :) En dat van een houder voor een krat achterop de fiets, bestaat dat al dan? Leek mij ook praktisch met het WK in het vooruitzicht...
|
Nee, tijdens het WK moet je in een kelder gaan zitten zonder tv met de deur op slot :mad:.
|
wie gaat er in hemelsnaam zo'n riem kopen zz.
|
Ik mis een pijpleiding van de HJ-fabriek naar m'n huis toe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
for your information, pauper studenten zijn er genoeg. misschien zelfs wel een dikke meerderheid. (y)
|
Een geldmachine.
|
Gecrackte collegekaarten voor gratis koffie, food, boeken en kopieermachinegebruik.
|
Citaat:
|
Citaat:
niet meer, niet minder. |
Citaat:
|
Ik vind een houder voor een krat achter op je fiets wel een goed idee :)
|
Citaat:
|
ik heb je verhaal niet gelezen maar ik mis nog iets waarmee ik een gekookt eitje kan pellen zonder mijn vingers te verbranden.
|
Citaat:
Verder, meisje. Bedenk het lekker zelf. Eerstejaars communicatie. pff. |
Citaat:
ik bedoel wat is het verschil tussen een rekje achterop, of het rekje voorop die op de tegenwoordige kronan's te vinden zijn, daar past ook elk krat op ( universeel ). dus in feite bestaat het idee al. |
Citaat:
|
Hairextensions die te betalen zijn.
|
nee. als je hem hebt gekookt hou je 'm even onder de koude kraan. wat heeft dat met langzaam pellen te maken..
|
ik mis vixen wel een beetje
|
Citaat:
(waarom zeg je dan niks op msn vuile) |
Citaat:
JEEZ. |
Citaat:
|
Citaat:
woensdag acu? |
Citaat:
JEEZ. |
Citaat:
|
ja ik blijf niet lopen
|
Het is echter niet belangrijk dat wij dit product zelf hebben gemaakt, het gaat puur om het bedenken.
Dus je hoeft het niet zelf te maken, maar wel zelf bedenken, en daarom vraag je het maar even aan ons. :rolleyes: |
ja pff @@@@@@@@@
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik verplaats deze even, want de tips zijn uiteraard waardeloos :rolleyes:
|
Een anti-kater drankje :D
|
Iets dat je helpt maat te houden met computeren/internetten zou echt heel nuttig zijn :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |