![]() |
Harvard, Boston (USA)
Het is nog ver weg, maar toch alvast een topic voor de voorpret ;)
Is iemand hier wel eens op de Harvard University in Boston geweest? Of in Boston in het algemeen? Vertel me je tips en ervaringen, vooral wat betreft uitgaan, aangezien we alleen 's avonds tijd hebben om iets leuks te doen :) |
Ja, maar het was vakantie en de boel zat toen dus dicht ;)
Prudential Tower is wel leuk, heb je een mooi uitzicht over Boston. Verder heb ik voornamelijk de dingen bezocht die bij de Freedom Trail horen, maar ik weet niet of dat 's avonds zo leuk is :confused: |
Hmm nou ja, we zitten er ook een weekend, geloof ik ;)
|
Ik ben er vier dagen geweest, maar ik ben niet zo van de toeristische attracties. Meestal blend ik gewoon in met de crowd. Back Bay is heel mooi. Bovenop Prudential Building moet het uitzicht heel mooi zijn, vooral omdat Boston's omgeving zo mooi is - fietsen huren is een aanrader -, maar wij hebben nooit de tijd gevonden daar naar boven te gaan. Als er me meer te binnenschiet post ik het wel.
|
ik weet alleen nog dat ik het er echt stikheet had. ik zie mezelf nog helemaal zitten, in een parkje schuilend onder de bomen, met mn knalrode kop. hehe, maar verder eh was t wel tof daar geloof ik. :) heeft niet echt héél erg indruk op me gemaakt merk ik wel weer. new york (wtc toen nog he) en washington waren blijkbaar boeiender. :cool:
|
peaceflower is er geweest.
Oh, maar dat was met Teun. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan hebben jullie echt wansmaak.
|
Citaat:
|
Boston = Finest place on earth