![]() |
zonnebank
kheb eeen vraagje:
als jullie onder zonnebank gaan gaan jullie dan 1/ bloot 2/ monokini 3/ bikini 4/of ik weet nie wat |
bloot, maar dan is het er wel een die m'n ouders gehuurd hebben en die dus gewoon thuis staat.
|
Bloot
Waarom zou je een bikini aan doen onder de zonnebank? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bloot of monokini.
Nu meer en meer in monokini. Gewoon omdat iedereen (gezinsleden) constant kan binnenvallen bij mij thuis. Het voordeel ervan is dat je kan zien hoeveel je reeds bruinde. |
Wij hebben gistere een zonnebank gekocht. En ik zag dit toppic staan en dacht even kijken. Maar nu zag ik het woord monokini, ik zal wel heel dom zijn. Maar wat is dat ..?
groeten mij (ik heb de zonnebank ook nog niet uit geprobeert :bloos: ) |
Citaat:
Ik mocht van mams nog niet onder de zonnebank, nu deze zomer wel vind ik, omdat ik 18 ben :o Ik denk gewoon bloot. |
Oke dankje wel. Ik mag van me ouders wanneer ik wil. ( wel met de gegeven tijde) Mijn ouders zijn daar in wel heel fijn. Ze behandele ons gewoon of we even oud als hun zijn. En mogen dus alles :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow ik wist niet dat het slecht was in de groei.... Ik wist wel dat het slecht is opzich maar niet in de groei. Hoezo is het eigelijk slecht, om in de groei onder een zonnebank te gaan liggen ..?
|
Citaat:
En in de handleiding van onze zonnebank staat 18 genoemd, of iig in de groei weet ik veel. |
azo dank voor jullie reactie allen, wou ik gewoon even weten, zou graag eens naar zonnebankcenter gaan, ben nog altijd bang dat ik dat ding niet meer zal openkrijgen en daar vast zit, zielig ee==> ik kijk waarschijnlijk teveel naar van die films
|
maar vinden jullie niet dat je dan "nepbruin" word onder zo n zonnebank? (tja tis dak het niej nodig heb bhalve voor mn borsten en billen dan :p ), maar echt bij mensen die je die pigment vlekken eruitschieten en ja kweenie je ziet dat het echt nep is...niemand van jullie ooit opgemerkt?
|
Ik ga er gewoon bloot onder, juist omdat ik een hekel aan witte randjes heb :p Zie niet super veel resultaat, dus geen 'vies' bruin ofzo, gewoon dat ik niet lijkbleek ben. De rest haal ik wel van de echte zon :)
Smeren jullie je in met zonnebrandcreme als je gaat zonnebanken? Ik weet namelijk eigenlijk niet of dat moet of niet :bloos: |
hebben we een zonnenbank thuis. en sinds ik er eindelijk van mijn ouders onder mag. mag ik er uberhaupt niet meer onder... nasty wereld dit.
|
eh, in mn nakie :)
Ik heb ook een vraagje: Mag/kan je gewone zonnebrandolie gebruiken voor onder de zonnebank? of moet je daarvoor dat speciale spul voor onder de zonnebank kopen? :confused: |
Speciaal spul, want door de factor slaat de zonnebank op tilt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |