![]() |
het grote gefeliciteerd Vidaaa topic
de sneakert pm'de dat hij vandaag jarig is, dus dan VIEREN wij het ook :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...thday-part.jpg mjam éérst de lekkere taart, zodat ie hem zelf niet hoeft te bakken :) het lijkt net of die taart in de hens staat :D en verder natuurlijk: GEFELICITEERD DAVID MET JE 19E VERJAARDAG! en ik hoop dat je nog minstens 81 jaar actief zal zij hier op DoP. :) minstens dus he, daarna mag ook nog, dementerende oudjes zijn hier ook welkom. trouwens, scary ik droomde vannacht dat er iemand jarig was :o en ik wist dat niet van jou en om in de verjaardagstijl te blijven, een heel mooi verjaardagsgedicht van Tjitske Jansen :) Voor zijn verjaardag Ik weet de kleur waar hij het liefst op loopt Ik weet de kleur die hij bij voorkeur draagt Maar lopen is niet hetzelfde als slapen en dragen niet hetzelfde als wakker worden. Ik heb hem dus gevraagd: in welke kleur wil jij het liefste slapen, in welke kleur wil jij het liefste wakker worden In de kleur van jouw ogen zei hij, in de kleur van jouw huid. Ik heb er niet naar gezocht. Ik wist ook zonder zoeken wel dat er geen winkel bestaat die dekbedovertrekken verkoopt in die kleuren. Er zit niets anders op. Ik moet voor altijd bij hem slapen. ----- zo! :) |
nog zo eentje:
Twee violen en een trommel en een fluit want David die is jarig en de vlaggen hangen uit! ei, ei, ei, en we zijn zo blij want David die is jarig en dat vieren wij! Hoera, hoera, is de koffie nog niet klaar nee, nee, nee, nee, geef me dan een kopje thee. Hij leve, hij leve, hij leve 100 jaar. 100 jaren leven, 100 jaren leven, 100 jaren leven in de gloria, in de gloria, in de gloria...! hieperdepiep HOERA hieperdepiep HOERA hieperdepiep HOERA (19x in totaal) Fade out :D Gefeliciteerd :) |
Oh, mag je hier ook felitopics openen, goh dan had ik er wel twee geopend :eek: .
Of is dit gewoon spam? Gefeliciteerd! David |
Oh, eh, heb ik net gefeliciteerd in het wedstrijdtopic. dan maar hier. gefeliciteerd vidaaa:).
|
- zingt een of ander zonnig verjaardagliedje -
Heel erg gefeliciteerd! :) |
Maak dan een centraal felicitatietopic, zoals op D&A. Net iets vriendelijker voor iedereen en minder ruimte-vragend.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |