![]() |
Slapende schaamlip?
Hey,
Het is mij al opgevallen dat ik sinds een tijdje af en toe een 'slapende' (linker)schaamlip krijg wanneer ik (lange) tijd (met mijn benen gekruist) gezeten heb. Dus het voelt ongeveer hetzelfde aan alsof je gedurende een uur op je arm hebt gelegen en het bloed er niet meer door geraakte... Herkenbaar? Want ik kan mij niet inbeelden dat ik zoveel bloedvaten zou afsluiten wanneer ik lang met mn benen gekruist zit...Vroeger trouwens ook nooit last van gehad ofzo... :confused: |
Zowat elk lichaamsdeel kan 'slapen', dus dat ook. Het zeker niets om je zorgen over te maken, ik heb dat ook wel eens gehad.
|
Haihai!
Jaaa dat heb k ook wel es...heel irri is dat he :s xx |
Slapende ledenmaten worden trouwens veroorzaakt door zenuwen die in de snel komen, geen bloedvaten ;)
In principe kan elk deel van je lichaam 'slapen'. Sommige delen zullen het echter nooit/zelden doen, omdat de zenuwen erg diep liggen. |
herkenbaar.. voelt behoorlijk dood aan dan..
|
Citaat:
Lol, tintelt het dan ook zo vervelend? |
Ja
|
Heb ik vrij dikwijls voor, vooral op de fiets, maar vind het niet erg abnormaal :)
|
Misschien heeft het met de grootte van je schaamlippen te maken? Ik heb er nooit last van (gehad) iig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Smartass ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |