![]() |
Welke BN'rs, beroemdheden heb jij allemaal ontmoet?
Om weer actief te worden in het deelforum, dat ik zo mis :( , en waar ik veel heb verzuimd :o .
|
Ik zie helaas alleen maar C-sterren, zoals soapies, presentatoren van SBS, Hans Sibbel en laatst nog zo'n sukkel van BNN.
:( |
Pascal van Blof komt wel eens in de winkel vragen hoe z'n CD verkoopt. (n) Laatst kwamen die gasten van "Behave" bij ons optreden. Dat was het wel zo'n beetje. Niet echt geweldig dus.
|
http://www2.telegraaf.nl/multimedia/...pg_120531c.jpg
en Yvon Jaspers en die gast die Ernie van sesamstraat inspreekt |
Een paar musicalsterren.
|
kben dr bij de tmf-awards aardig wat tegen t lijf gelopen (letterlijk)
ik heb jodi bernal aan de kant geduwd (ja hij stond gewoon in de weg en ik was toch groter :D ) lieke van lexmond, nog n paar van die soapsterretjes (die ik toch allemaal niet ken van naam) alle troep van di-rect dj tiesto :o en dan ng wat buitenlandse lui (scooter, kelis) |
Yvon Jaspers
Wilbert Gieske & Bartho Braat ofzo (Robert & Jef Alberts) Chanella Hodge (Thera GTST) Nwslezer van RTLZ, met zwarte krullen Die roodharige van Cees & Co Treble Maxima & Willem-Alexander :o |
Ik werk in een theater dus ik zie regelmatig BN'rs :) heb bv de volgende mensen wel eens ontmoet; Antonie Kamerling, Paul de Leeuw, Jan Jaap vd Wal, Carice van Houten, Sander Fopple, Ali B, Youp van 't Hek, Johnny Kraaijkamp, Claudia de Breij, Frank Boeijen, Angela de Groot, Jochem Myjer, Tygo Gernandt en Jorgen Raymann. Best grappig soms:p
Verder heb ik meneer Harmsen wel eens ontmoet:D en Wessel van Diepen, en soms kom je mensen tegen zoals Floortje Dessing en Charlie uit gtst (in de rij in de AH:D) |
^^^cool :cool:
|
damn ik ga ook bij AH werken :P al verwacht ik niet dat die in de AH in mjn pittoreske dorpje langs zullen komen :P
maxima heb ik trouwens ook ontmoet, in de zilverrail afgelopen jaar vet stoer man :cool: :D ennn henk en marianne timmers waren bij mij in de winkel... voetbalschoenen kopen :D :o edit: en konterman (ex-feyenoord :rolleyes: ) bij de italiaan gheghe mijn opa heeft dus echt wel met m staan praten over zn technieken :cool: |
Citaat:
Theo van Gogh, Aart Staartjes, Anatevka van Fox Kids, Rik Hoogendoorn, Jan Doense en zo'n kale caberetier. |
Citaat:
|
Op volgorde:
http://www.harrykies.nl/multimedia/f...ars%202004.jpg Lebbis was erg grappig. Jansen was erg vervelend en snel op zijn teentjes getrapt. http://www.woldhek.nl/images/Hek.jpg Saaie, chagrijnige zak met een veel te grote auto. http://www.talpa.tv/upload/53986_610...er_200x200.jpg Aardige vent met bijdehante en vlotte opmerkingen. |
Oh, en Katja Schuurman met haar vriend twee jaar geleden, die stond achter me toen Theo van Gogh geinterview werd voor de film "Cool!", Johny de Mol was daar ook bij als ik me niet vergis. Oh, en ik heb Jack Spijkerman geholpen toen hij tdt bij mij op het terras was, hij wilde een tosti en iets te drinken (cola meen ik).
|
Nooit echt mensen ontmoet ofzo, wel zo eens gezien in t voorbij gaan in de stad e.d.:
Aukje en Marieke van Ginneken Hans Kraaij Jr. (in de Efteling) Guus Meeuwis (ook in de Efteling :D) Cindy Pielstrom (of hoe ze ook heet, die ene v an Veronica met die haren) Jetske ofzo, ben d'r naam ff kwijt, die blonde van één of andere zender, die met dat neusknopje :p Dat was t wel geloof ik. Oh nee, laatst zag ik die kerel van de EO nog in de stad, Bert ...? Geen idee meer hoe ie heet, ik vergeet t steeds :p Ow en zo af en toe werk ik in t theater, daar heb ik nog Tony Neef, K3, Danny de Munk en Angela Schijf gezien :) En ik vergeet ook Abel (ja, graaf ff in je geheugen) nog. Die heb ik wel echt ontmoet, daar heb ik nog mee gekaard/t (?:o als in; een spelletje kaarten doen). |
Intwine ken ik wel goed, en Irene Moors toen ik nog jong was, ik mocht mee doen met een of ander smurfenspel :cool: .
|
Irene Moors (keer aanwezig geweest bij tv-opname)
Marco Borsato (hand van gekregen) Die kerel van volumia (in een platenzaak ontmoet) Anky van Grunsven (mee staan praten) Tineke Bartels (les van gehad) Coby van Balen (les van gehad) André van Duijn (hand van gekregen) Jody Bernal (mee staan praten, gedanst en gezongen :|) Enrique Iglesias (járen geleden een keer tegengekomen) Katja Schuurman (op straat een keer tegengekomen) Sita (handtekening vragen voor een klein meisje) Hind (handtekening vragen voor een klein meisje) Kim Lian (handtekening vragen voor een klein meisje) Gordon (tegengekomen bij een tv-opname) René Froger, volgens mij Carlo Boshart (bij televisie opname aanwezig geweest, mee gepraat) Ron brandsteder (keer tegengekomen, en gezien bij televisie opname) Tatum Dagelet (zei hoi, tijdens een één of andere opname) Arjen Teeuwissen (ontmoet, mee staan praten) Johnney de Mol (kreeg ongevraagd een handtekening) Jimmy Geduld (arthur in gtst) Reinout Oerlemans (tijdje mee staan praten) Bas muijs (keer tegengekomen) Wilbert Gieske (handtekening, ontmoet bij tv-opname) Paar voetballers waaronder Edwin van de Sar en Frank de Boer, maar verder moet je me echt niet vragen naar namen (tijdens een VIP iets, na een voetbalwedstrijd) Jeetje, wat veel mensen eigenlijk... :| |
jochem van gelder, anna enquist, liesbeth kamerling, paul van loon, een of andere soapie die ik niet ken en dat was het geloof ik. oja een vriendin van me is een keer tegen jamie van di-rect gelopen. (y)
|
Citaat:
|
ooo
kheb ook praatje met dj jean gemaakt... die kerel is egt top! |
tsja uhm ik kwam die jeanine (hoe schrijf je dat :S) tegen van GTST in de HEMA,w as nogal droog, me vader wist dus niet wie ze was, boeit m ook niet, ging echt zo:
*bij de fietssloten* me pa: zo iedereen gaat fietssloten kopen,, zij: Ja het wordt ook lekkerder weer en warmer he.... zo droog... En "Ludo" woont volgens mij in de Albert Heijn hierzo... en verder heb ik op de galapremiere van the Chronicles of Narnia nog wat BN-ers gezien zoals: - Georgina verbaan - mensen van ZOOP - Emile Ratelband - die belg uit GTST - Raffish (die profiteren ff van het 'BN-er' zijn, zijn bij elke film :|) - Maud en dr vriend Frank (zo heettie tog, die gast van Idols?) - Nog wat mensen van Nickelodeon - Jetske van WillemWever.. |
Ik heb er veel gezien, maar dat vind ik niet bijzonder.
Heb met een paar ook een praatje gemaakt dus die zal ik ff opschrijven: Die ene van Rembo en Rembo <3 De admiraal uit Loenatik :cool: Willem Alexander heeft ooit hoi tegen mij gezegd :bloos: Jody Bernal tijdens t uitgaan Mental Theo tijdens t uitgaan Tim Vincke (Feijenoord) zie ik wel 'ns Dat 'zoontje' uit Cees en Co ken ik Arjan Erkel even mee gebabbeld (Artsen zonder Grenzen) Ab Osterhaus maar dat is meer een BN'er in het medisch circuit Mijn zusje ziet die presentator van "That's the question" wel eens in de winkel waar ze werkt. Als hij vraagt "Hebben jullie dit shirt ook in het rood?", kan je wel raden wat ze daarop antwoordt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Fantastisch, hoe hij boos wordt wanneer je zegt dat hij een commerciele pik is. Hopelijk plakt hij die pooierbak een keer tegen een boom aan. |
Twee van de drie bandleden van Treble, een keer op stap gezien. En Caroline de Bruijn van GTST, een keer ook toevallig gezien. En André Hazes, een jaar of 4 geleden op het vliegvelden van Schiphol en Orlando, die had toevallig net dezelfde vlucht als wij. :o
Verder zijn er nog wel wat BN'ers die ik IRL gezien heb maar die ik nooit echt ontmoet heb / kort bij heb gestaan / een praatje mee gemaakt heb. |
Citaat:
|
echt HEEL veel
van koos alberts tot di-rect :D |
en jody bernal heeft mij een keer naar de trein gebracht in amsterdam
dat is zo'n lieve jongen hé! echt waar! echt een schat! |
Citaat:
Bij de ingang van die tent hadden een paar lui het er over dat 'die flikker van een Bernal' op ging treden die avond. Dat vonden zijn ouders, die net langs de rij naar binnen liepen, niet bepaald vermakelijk. Hahahaha, wat hebben we gelachen om die scheldende moeder. |
babel en huntelaar (y)
|
spike van di-rect hij gaf me '' the dirty'' look en ik hem de '' wat ben jij een mongool'' opmerking
|
Citaat:
En die gast maar janken: "Ik snap niet waarom punkers mij niet mogen..." |
Ik zag Fillemon een keer lopen in Hilversum. Andere mensen zagen hem ook en begonnen 'junkie' te roepen.
En toen ik nog als vakkenvuller in de AH werkte kwam Joop Braakhekke spullen halen. Niet bepaald de meest boeiende BN'rs. |
Gordon, Gerard Joling, Peter van der vorst, Paul de leeuw, kelly. kom ik wel is tegen met uitgaan in de regulier dwars.
Leco ken ik via een goede vriend van me. Patty bradt ook wel paar keer gezien en even gesproken. Voor de rest allemaal nog paardenmensen :) |
André van Duin is komen eten bij Smits Koffiehuis waar ik toen werkte. Ik kan je vertellen, die gozer heeft ranzige tafelmanieren, niet te weinig.. :|
|
Citaat:
Hoe denk je dat ik 'm heb ontmoet en hier vertel dat het die gast is die Ernie inspreekt zonder dat ik weet wie het is. Verder hoef je van iemand die het stemmetje inspreekt van een van de gay puppets in een kinderprogramma nou ook weer geen volksheld te maken. |
Citaat:
|
Nee, niemand.
|
ontmoet is wel iets anders dan gezien he
|
Citaat:
2. Sesamstraat, en dan vooral Bert & Ernie, is behoorlijk geniaal. Vooral de casettebandjes. 3. Als je Wim T. Schippers alleen kent van de stem van Ernie, dan, dan, dan... nee. |
Heath Ledger. Jawel. In een pub in Londen, paar jaar geleden.
|
niet super bn'-ers maar het hele elftal van FC Utrecht.
bij mij in de winkel komt Maureen du Toit wel eens. Tineke Schouten kwam wel eens in de winkel (nu niet meer want ze is verhuisd) En op het station heb ik die Robin (dat broertje van benjamin in gtst) wel eens voor bij zien lopen. Ow en Chimène van Oosterhout was eens in de winkel. |
dinand kane, mee gepraat
lisetje van onm verder kan ik me niet iets herrineren |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Martijn Krabbé heb ik ook nog een keer in een cafe gezien, maar die ging er snel vandoor toen ik met mijn dronken kop een nogal lomp liedje ging zingen waarbij ik enkele woorden voor zijn naam had vervangen.
:bloos: |
Die 'blonde klootzak' van Het Blok in de lokale C1000.
Roger van Intwine tijdens het stappen. Meegespeeld in de clip van Di-rect (My Generation) waarin ook Dennis meedeed (nu MTV Brand New) Bart, Martijn & Anna van K-otic toen ze nog hip waren.. Op Pinkpop. Dreadlock Pussy honderdduizend keer (BN'ers? :P) Bassie en Adriaan op de kermis :cool: |
Het werden er zoveel van het me niets meer deed als ik ze tegen kwam :p Het werd een gewoonte.
|
ik heb Koert Jan de Bruin ( :confused: van gtst) een keer in Rain gezien (club in amsterdam), Katja Schuurman en Thijs Römer in Palazzo, Birgit Schuurman + vriend in de Bazaar, Owen Schumacher is een kennis, Nigel de Jong wel eens op feesten van een gezamenlijke vriend
|
Ach ja! Ellen Ten Damme en Tara van Big Brother in Paradiso met Grote Prijs van NL in 2002 ofzo.
En ook Birgit Schuurman.. Maar dan HARTSTIKKE bezopen.. Op Lowlands.. Tja, daar is het voor he. hehe |
oja, tara elders heb ik nog eens voor een club zien staan, en kelly van bb zat in een café een vriend van mij te versieren (y)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |