![]() |
Haagse KoninginneNach/ BinneNach
Aanstaande vrijdag in Den Haag. Gratis Koninginnenach buiten, betaalde (17,50) Binnenach, binnen.
Buiten oa: Vive la fete Legowelt Opgezwolle Van Dik Hout Binnen Singers & Songs met oa Spinvis! Altijd teringdruk maar er komen wel een aantal toffe dingen, dus. Wie gaat en wat zijn er aanraders om te gaan zien? http://www.koninginnenach.nl/2006/ |
Ik wil vooral naar Alvin Youngblood Hart en Matt Schofield. Daarna nog naar Babylon Circus. Maar daar zal wel niks van terecht komen omdat de Nach altijd meer uitdraait op veel halve liters wegwerken en elkaar kwijtraken.
Maar deze dingen wil ik het liefste zien. |
ik ga niet echt voor een bepaalde band, meer voor de gezelligheid met freunden und bier :)
|
Opgezwolle ga ik wel zien, evenals Babylon Circus, de rest zie ik wel.
|
Best mijn bakkie pleuâh maar dan rijt ik de vrouwmenschen des zuiderburens open.
|
Ik ga wel ff van dik hout checken en verder een beetje rondhangen met vrienden en bier.
|
ja vive la fete ja
|
Oja, nou ik ga meestal gewoon omdat het wel leuk is. Wel fucking druk maar ok. En dit jaar dus ook voor Vive la Fete en Spinvis. <3
|
Ik kan de muziek al horen hier thuis...straks alles maar eens ff checken en hopen dat het droog blijft.
|
Opgezwolle was vet, Vive La Fete was herrie, Solo was te saai voor het tijdstip en Spinvis was fantastisch (wat een muzikanten).
|
Spinvis was erg leuk ja, toch jammer van de zitplaatsen maar ach.
Verder alleen Vive la fete gezien, was wel leuk maar veel te druk en te fout volk. Wel grappig dat er een soort van pit was. :D Verder Legowelt en dat hele podium gemist eh. Oh well. |
Opgezwolle was zeer vet, verder weinig concerten gezien jammer genoeg, alleen de laatste 15 minuten van Babylon Circus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |