![]() |
Strong Medicine
Eindelijk eindelijk eindelijk stopt Net5 met de 19.00 afleveringen van Charmed! Werd ook eens tijd na eerst heel veel seizoen uitzenden, en dan meteen nog eens vooraan beginnen..
Nu in de plaats: Strong Medicine! Ik heb die serie nooit vast gevolgd, maar wel een hoop afleveringen gezien, en ik vind het wel een leuke serie altijd :) Het is maandag voor het eerst begonnen, en met de allereerste afleveringen, en volgens mij heb ik die nog nooit gezien.. |
Oeh cool!!
Ik heb ze allemaal al wel gezien maar dat maakt niet uit :p |
Zo te zien zijn we de enige Pebbles ;)
|
Heb eigenlijk liever Charmed dan Strong Medicine...
|
ik keek t vroeger ook altijd, maar dit zijn weer oude afleveringen
maargoed ik kijk ze nog wel een keer :o |
Ik heb ook heel wat afleveringen gezien, en dan met name die waarin Dr. Dane Stowe nog in de serie was. :) Als ik Dr. Campbell zie, kan ik haar gewoon niet loskoppelen van Jill uit "Home Improvement." :D
|
Citaat:
die aflevering van gister heb ik wel eens gezien geloof ik, dus toch wel vanaf het begin denk ik. En ik heb liever dit dan Charmed, omdat ik hiervan het meeste maar 1x heb gezien, en Charmed al minstens 8x, en ik daar ook nog veel te goed weet wat er gaat gebeuren.. Dinsdagavond is wel een ziekenhuisavond dan: ER, Strong Medicine, en Greys Anatomy :p |
Citaat:
valt me wel eigenlijk op dat er veel ziekenhuisserie's zijn :o |
Citaat:
ja op dit moment best wel idd. Zoals Pebbles al zei, dinsdag-avond: ziekenhuis-avond :p |
Citaat:
|
Ik vind Strong Medicine wel leuk, maar heb ze ook bijna allemaal al gezien. Vandaag toch weer gekeken, was een leuke aflevering.
|
Weet iemand welk seizoen ze nu aan het uitzenden zijn? 1 Nog steeds?
|
Vind het wel stom dat die voorstukjes met Andy zijn, en niet met Dana..
|
nah, zo jammer dat Dana eruit is/gaat. :( maarja.. heeft iemand toevallig de "theme song" van strong medicine? daar zoek ik al een tijdje naar... :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |