![]() |
Tatoeage laten zetten,
Hey,
Ik denk er al een tijd na om een tatoeage te laten zetten. Ik wil zo'n armband ding of miss een roos, met tribal erdoor. maar nu vraag ik me af hoe mensen, (vooral meisjes) denken over tatoeages. Ik zie graag jullie reactie tegemoet. |
Doe maar geen armband ding noch een roos noch een tribal.
En als je het alleen doet als de meisjes hier zeggen dat ze het geil vinden, doe maar helemaal niet dan. en -> p&t topic op LS |
Tja het blijft je eigen keuze he
je moet er wel heel erg zeker van zijn dat je het wilt, want het blijft je hele leven zitten, en als je het wil weghalen blijft er waarschijnlijk een litteken over, en het is zeer duur om te laten weghalen (laseren). Mij lijkt het altijd zo raar om er je hele leven mee te lopen, en me dan ook voor te stellen hoe je er straks als oud opaatje of omaatje uitziet met zo'n uitgezakte tattoo :P Maar als je het zeker weten heel erg graag wilt, en je hebt er het geld voor over, zou ik ervoor gaan. Ook overleggen met de zetter van de tattoo wat het beste is zou ik doen. |
Ik hou niet van tattoeages, maar ja... wie ben ik?
|
Mwah, niet echt geweldig... Ik zou liever een piercing hebben dan een tatoo. Maar inderdaad.. Wie ben ik. :p
|
Als een jongen een tatoeage heeft die voor hem iets belangrijks vertegenwoordigt, vind ik dat niet boeiend maar ook niet erg; als een jongen een stomme tribal of roos heeft, vind ik ik hem een onorigineel pubertje.
Mocht mij ter ore komen dat een jongen graag een tatoeage wilde maar die niet heeft laten zetten omdat er meisjes op een of ander forum waren die zeiden dat ze dat niet sexy zouden vinden, dan zou ik hem nog meer een onorigineel pubertje vinden. |
Die jij noemt zijn te lame voor woorden.
|
Ik zou als ik jou was eerst maar heel goed beslissen wat de tattoo moet zijn en waar hij komt. Verder zou ik liever iets origineels laten zetten dan bijv. een roosje... daarentegen, als het een interessante 'kunstige' roos is kan het bijvoorbeeld wel.
En er is natuurlijk het verschil tussen 'dikke man, kaal hoofd, 10.000 schedeltattoeages' en iemand met een mooie versiering. Citaat:
Citaat:
(Als jij je tattoo helemaal geweldig vindt een een of ander stom wijf niet, heeft ze gewoon pech) :D |
Dit is natuurlijk ook origineel:
http://www.tattooblog.org/images/r_steve.jpg jezelf laten tattoeëren op je rug :P steve-o van jackass en wildboyz |
Ik vind het lelijk. Vooral de dingen die jij opnoemt. Het meest nog wel een tribal. Dat is zó standaard en afgezaagd. Iedereen met een tatoeage tegenwoordig heeft óf zijn sterrenbeeld in het Japans/Chinees óf een of andere tribal.
Ik zou het gewoon lekker niet doen. Maar het is en blijft je eigen keuze natuurlijk :) |
|
Laat een tattoo ontwerpen of ontwerp er zelf een.
Wat voor soort je ook neemt, neem geen standaard plaatje uit een of ander boek. Dat is zo afgezaagd (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou van tattoo's :) , maar het ligt eraan wat
|
wacht gewoon een paar jaar en als je het dan nog steeds wil zou ik het doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
dus nep |
Citaat:
|
Ik vind tattoos lelijk. Maar mijn vriendje mag bestwel mijn naam in het klein ergens op zn lichaam laten tattoeëren als ie er dan echt eentje wil hoor. Maar niks anders dan dat! :nono: :p
|
Namen vind ik echt don't done. :o
|
Citaat:
|
Tribals zijn echt te vaak gedaan, idem voor de armband.
Bedenk iets leuks voordat het op je arm staat. |
tattoo's neem je voor je eigen niet om wat andere der van vinden
wat die tattoo is maak dan ook niet uit als jij het maar mooi vind jij moet er tenslotte de grootste deel van je leven mee lopen :) |
Wacht dan nog maar even ;) (zie bericht in de metro/spits :D)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoort dit niet bij lifestyle?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat je bijna nooit ontopic reageert en bovendien ook nog altijd een negatieve kutopmerking moet maken. Hou eens op.
|
Citaat:
|
Nouja, de posts die ik zie irriteren me nogal vaak. ;)
Zal ook wel aan mij liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op Lifestyle staat een groot topic over dit onderwerp.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |