![]() |
nrc next
In de nrc next van vandaag stond in de rubriek 'who's next' een aardig stukje over een Lieke die morgen een zelfgeschreven gedicht voordraagt bij een poëziemanifestatie in Amsterdam.
Door de volgende passage werd ik nieuwsgierig... "Nieuwsgierig geworden stuitte ze op internet op een poëzieforum voor scholieren. Sindsdien leest en schrijft Lieke poëzie." Is de dichteres op dít forum actief? Ik zou graag eens wat lezen, maar zonder nickname kom ik niet ver. LM |
Dat is CSN. En, wat leuk Lieke! Ik denk dat ik die next maar eens ga lezen. :)
|
Ik zeg: CSN :D
|
Als ik op de snelheid van de reacties moet CSN wel een reputatie hebben.
(y) |
jup, ze is de beruchtste kap'tein van de 7 Dopzeeën. En die next wil ik ook :(
|
Citaat:
|
Ik ben net nog even snel naar de winkel gerend om er een te halen ^^.
|
Wie me heel lief aankijkt, en de nrc echt nergens meer kan vinden, wil ik het stukje ook wel toesturen.
|
kijk dieeeeep in mijn grote hertenoogjes :) zie ze glimmen. Stuur het stukje naar mijjjjjjjj :o
|
Citaat:
Eis: een prachtig gedicht waarin je mijn vrijgevigheid bezingt. |
Hmm. En uitgerekend vandaag wordt de krant niet bezorgd. :|
Ik ben zo benieuwd... Edit: Lukas, mag ik 'm ook, asjeblieft? |
Kun je het niet even inscannen en hier posten?
|
Ik heb 'm toch maar even gehaald, net :)
|
Hey Lukas!
Dat stukje ging over mij inderdaad. Gaaf dat je het hebt gelezen en dat het je nieuwsgierig maakte. Zelf heb ik het eigenlijk alleen nog maar vluchtig doorgelezen, want het voelt toch een beetje ongemakkelijk. Ik hoop maar dat het goed gaat morgen; ik heb er zin in en zal het laten weten :). Aye! Lieke. Mijn zus is overigens minder blij met het artikel, want er staat in dat ze het gedicht niet begrijpt, hehe. |
Citaat:
Ik snap dat je zusje minder blij was toen ze vanochtend eerst vader in badjas voorbij zag komen en daarna in de krant las dat ze je gedicht niet begreep. Kun je dat gedicht eens posten? |
Lukaaaaaaaaaaaaaaaas? *kijkt smekend*
Kun je niet een keer je vrijgevigheid bezingen door een vrijgevige daad? Ajubief? :bloos: |
Morgenochtend zal ik een scan maken, is dat goed?
|
Citaat:
|
Omg men handelt in mij :eek:
|
Ik biedt een stuiver voor Liekes linker grote teen en een plukje haar.
|
Citaat:
Vind je die scan eigenlijk wel goed? Ik krijg de NRC niet en ik zou het heel leuk vinden om het artikel toch even te lezen :). |
Citaat:
|
Wil je het gedicht dan hier eens posten, CSN ?
|
En lukas, jij het artikel? :) (grote Bambi-ogen-truc :))
|
Citaat:
|
Ja, hee. Anders vragen we het wel aan Halogeen of zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net het hele huis van mijn oppasadres doorgespit op zoek naar de ncr next van vandaag. Kon alles vinden behalve die :/ , maar toen kwam ze thuis en bleek dat ze die van vandaag in de auto had -_-' .
MAAR IK HEB HEM WEL GELEZEN! Poëzie is niet de hipste hobby:p. |
Die vreselijke uploadprogramma's hebben iets tegen me. Mail me maar als je het artikel wil lezen: lukasmeijsen@hotmail.com.
|
tnQ lukas, zojuist ontvangen :)
|
|
Wauw, wat vet :). Al kan ik me voorstellen dat je zus dat niet erg leuk vond, Lieke :p.
|
Feli lieke (y)
|
Super gaaf stukje :)
|
Mijn computer doet zijn best om het stukje te laden, ik zal het sowieso lezen, maar ik vind het in ieder geval echt heel gaaf:D
En grappig dat Lukas op deze manier dat topic opende, serieus:cool: |
Citaat:
Grappig dat ik serieus ben? |
Citaat:
Het is een leuk stukje trouwens, nu ik het heb gelezen. |
Citaat:
|
Wat is trouwens een poëziementor?
|
'Nee, ze vraagt zich eerder af hoe op school zal worden gereageerd.'
ahh gut, meisje toch :) En ja, wat Jules zegt inderdaad? |
Citaat:
|
de poëziementor was Jos van Hest, toen we meededen aan de door VERS georganiseerde masterclass :)
en Lieke, leuk stukje (y) |
Het is wél een hip artikel. :)
|
idd, stoer artikel :cool:
|
Hey! Ik ben zojuist terug uit Amsterdam en het was heel tof.
Eerst oefenden we de voordracht, vervolgens was er een programma met muziek en dans en uiteraard de gedichten van alle genomineerde deelnemers die werden voorgedragen. Aan het eind volgde de bekendmaking van de eerste prijzen per categorie. Ik heb niet gewonnen in mijn categorie, maar dat vond ik ook wel terecht. Sketch was er ook en dat vond ik heel gaaf van hem :). Alle gedichten kun je lezen op http://www.versgedicht.nl/ --> Poëzie Citaat:
Citaat:
Mijn ouders hebben trouwen een filmpje gemaakt van m'n voordracht dat ik eventueel wel kan uploaden als iemand het wil zien, maar ik zet het liever niet zo online maar ik kan het PM'en |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |