![]() |
Hoe voel jij je op seksueel gebied topic - deel 3
Omdat de vorige vol was.
|
Nogsteeds geen reden tot klagen:P
|
Iedere keer is het weer net iets lekkerder
|
Ben dan misschien momenteel single en duik niet met de eerste de beste het bed in. Maar seksueel voel ik me prima.
Gewoon lekker jezelf zijn en doen waar je zin in hebt. Vrouwen die laten merken dat ze je willen (laat ik het zo stellen, die met een knip om zijn) hebben niet direct mijn voorkeur. Seksueel opgeladen word ik dus nog wel door de dames. Ontlading laat nog even op zich wachten. Die komt pas als ik dat zelf wil, met de juiste persoon op het juiste moment, juiste setting blablabla... |
goed :D
|
Gister was echt zò geweldig.
|
beetje gefrustreerd :o
|
Goed. :D Heerlijk zelfs. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit in dubio me te gaan rukken of niet, tips?
|
ik heb hem net gekust, toen ik naar de supermarkt fietste en ik hem tegenkwam. We hadden eigenlijk afgesproken elkaar morgen pas weer te zien, om te spanning op te bouwen.
Neem maar van mij aan: die kus, die belooft wat ;) |
Hij is weer de hele week weg dus ik moet wachten tot vrijdag of zaterdag! Iig te lang (n)
|
Citaat:
@Gent zelf : I love Gent, je avatar lijkt op Gabriel Rios en I love Garbiel too --> you're great :p |
very single, en licht frusti
|
Citaat:
Ben dus gelukkig niet de enige (y) Latin music rules :p |
ik mag vanavond weer aan de bak (y) (dat neem ik aan althans)
|
Kut.
|
Doorat we nu allebei weer zo druk zijn, 'plannen' we de seks weer meer en dat is wel eens jammer...
Maar ik heb nog steeds helemaal niks te klagen hoor :p |
Citaat:
|
Ik zie hem maandag pas weer, maar verder niks te klagen :)
|
Citaat:
|
Ik mis dat gevoel.
|
Hij haalt me zo op en dan gaan we bij hem slapen.. Ik heb hem de hele week niet gezien.. Ik mis hem! En vorige weekend was geen topweekend kwa seks! Mssn dus ma eens even inhalen vanaaf.. (y)
|
Citaat:
|
Een klein fantasietje van hem was om het ergens te doen in het water oid.
Nouja wij gingen gisteren dus in bad, maar het ging voor geen meter :D Alles ging zo stuntelig, ik gooiden mn benen alle kanten in om te zorgen dat hij een beetje fatsoenlijk naar binnen kon. Na wat gedouw en gefrunnik lagen we eindelijk wat beter. Ik lag met een been over de kraan, met het ander over het bad heen, hij lag met zijn kont en rug boven water en met zijn voeten over de badrand heen.. zeg ik ;'Dus dit is een fantasie van jou :D (n) ' Een lachkick was het gevolg. Maar goed hij is wel klaargekomen. Ondanks dat hij met zijn mond in het water lag :D Nee een bed is geiler (y) |
Citaat:
|
Ik kom tekort. -_-'
Mijn favoriete sexpartner heeft nu een vriend :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ach ja we kunnen altijd (weer eens) zeggen dat we dronken waren :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
quasi nergens...ach ja so be it he :)
|
Citaat:
|
(y) :D
|
Citaat:
|
Hmm, zondagochtendseks :)
Edit: en zondagavondseks :bloos: |
Wauw! (y) :o De lente geeft ons een nieuw impuls ofzo :D
|
Hoe voel jij je op seksueel gebied? #3
|
Ik geloof dat nummer 3 al bestaat. ;)
|
Gezellig
|
nog steeds niet wakker dus :p haha, maar deel 3 bestaat al hoor!
|
Geil :o
|
Goed. Erg goed. :bloos:
|
Citaat:
|
Vreemd.
|
Besluit staat vast, ik stop met de pil.
(kut dus) |
Citaat: