![]() |
WONDERMIDDEL TEGEN DE HIK werkte bij mij iig:P
als je last van de hik hebt dit spel spelen tot level 5 ben je overal vanaf :rolleyes: ;) .
heel veel succes Groeteeee BB http://www.dumpalink.com/media/11400...Prank_Videos__ |
Ik had de hik niet maar denk wel dat het had gewerkt.
|
Pfffffffffff
Die is zo niet leuk:( Ik schrok me een ongeluk, en had de hik niet eens. |
Citaat:
|
fuckerdefuck, ik heb nooit mijn geluid aan, ik denk nou miss zit er wel een lief achtergrondgeluidje bij, k schrik me te pleures :(
|
tegen de tijd dat ik bij level 3 ben ben ik oud en grijs en van de hik af
*grin* |
Het had vast gewerkt.
Bitch :o |
whahahaha ik vermoedde al wat er ging komen maar schrok toch
|
er staat toch vrij duidelijk 'prank_videos' achteraan de link :p
|
bij mij doet ie het niet :S
|
ok, hij deed het wel, mijn moeder probeerde het en de boxen stonden keihard, schrok me te pleuris!
|
Mijn fijne motoriek is niet al te best. Wanneer krijg je de gag dan precies?
|
Je kunt trouwens supermakkelijk valsspelen door je rechtermuisknop te klikken(zodat het menu verschijnt) en daarna je muiscursor naar het eindpunt bewegen. Als je nu het menu sluit staat het puntje gewoon bij de cursor.
|
dan ben je wel van de hik af, het werkt iig wel ja
|
whaha moooi ;) weer wat mensen met en hartverzakking :o
|
Christus, dit soort dingen vind ik echt niet grappig. :|
|
Ik dacht: ik zet mijn geluid maar vast uit.. en ik had zoiets zien aankomen.. maar schrok alsnog. :bloos:
|
OMG dit is niet leuk
jezus christus |
ik had wel dood kunnen zijn :|
|
ik heb t eens met de hik gedaan nou moet ik zeggen dat ik er wel ban af ben op dit moment
maar tis een moeilijke opgave om al hikkend dat stikkie naar dat rode blokkie te krijgen :D |
Ahh damn.. Ik voel de prikkeling van de schrik helemaal door m'n handen gaan. :D
|
z0mg z0mg :eek: M'n harttttt gaat tekeer
|
waarom is dit topic hier nog?
|
Ik heb er de hik van gekregen :(
|
Hahaha, er staat heel sneaky onder van 'sound effects will help' :D
|
hoe kan iets een beetje helpen tegen de hik? :confused:
|
trap ik dus niet in
ken ik blijkbaar al uit posts valt te halen wat het is maar vorige week twee kjeer geschrokken terwijl ik al wist wat kwam min of meer :s eerste kee deed ik zonder geluid, maar met geluid was het overweldigend :( |
Zelfs mijn 1 april grap was niet zo erg :nono:
|
aan de reacties te zien die ik eerst altijd lees, denk ik niet dat ik de link ga openen.
:cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |