![]() |
omdat ik stiekem toch wel reacties wil
ik heb het al in simple art topic gepost, omdat ik het niet echt een heel topic waard vond...maar wil toch wel reacties
het was niet zozeer als een anatomische correct e.d. schilderij bedoeld, meer als een impressie http://img70.imageshack.us/my.php?image=foto0015mn.jpg |
hoezo zou dit simpel art zijn?
Ik vind m geweldig (y) belichting is erg goed gedaan, het gebruik van het materiaal vind ik zeer goed. misschien zitten de ogen niet helemaal op de goede plek, maar dat maakt m juist zo interresant. Ik vind m fantastisch |
Erg mooi.. ik kan alleen het rechter (voor hemzelf linker)-oog niet zo vaststellen.
Mooi hoor. :) |
Ik weet niet, het is niet echt mijn stijl. Ik vind het algehele plaatje een vrij slordige indruk geven, ook al is het niet anatomisch correct bedoeld.
De mond en de kin daarentegen vind ik geweldig! (y) |
rechteroog is idd een beetje vreemd, teveel wit enzo
en over gerbuik materiaal, t is hele goedkope olieverf van de action op de achterkant van behangpapier? niet heel bijzonder, of bedoel je dat niet :bloos: het slordige is 'bewust' gedaan, omdat ik een 'impressie' wilde geven zo als 'gewoon' plaatje vind ik hem zelf ook wel leuk, maar t was oorspronkelijk een impressie van James Dean, en die herken ik toch niet in. .. :) njah..iemand nog tips? |
Citaat:
In ieder geval, ik vind hem wel cool, juist vooral die slordige stijl. |
goed werk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |